۱۱:۰۹:۲۵ - چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴
ظرفیت مدارس مرودشت و دو شهر دیگر تکمیل شد
رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش فارس از اسکان ۱۸۶ هزار و ۴۵۰ مسافر نوروزی در مدارس فارس خبرداد.   خدابخش شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، آخرین آمار مسافران اسکان یافته در کلاس های فارس را اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۴۴ هزار و ۷۴۵ نفر فرهنگی، ۲۸ هزار و ۹۴۹ خانوار فرهنگی و

IMG11410147

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش فارس از اسکان ۱۸۶ هزار و ۴۵۰ مسافر نوروزی در مدارس فارس خبرداد.

 

خدابخش شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، آخرین آمار مسافران اسکان یافته در کلاس های فارس را اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۴۴ هزار و ۷۴۵ نفر فرهنگی، ۲۸ هزار و ۹۴۹ خانوار فرهنگی و ۳۶۱ هزار و ۸۶۳ نفر روز مسافر فرهنگی در مدارس اسکان یافته اند.

 

وی افزود: ۴۱ هزار و ۷۰۵ فرد غیر فرهنگی در هشت هزار و ۳۴۱ خانوار در مدارس اقامت کرده اند که در مجموع ۱۰۴ هزار و ۲۶۳ نفر روز غیر فرهنگی در این مدارس اسکان یافته اند.

 

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش فارس آمار کلی را نیز بیان کرد و گفت: ۱۸۶ هزار و ۴۵۰ فرد در ۳۷ هزار و ۲۹۰ خانوار در مدارس اسکان یافته اند که در مجموع تا به امروز ۴۶۶ هزار و ۱۲۵ نفر روز مسافر نوروزی در مدارس اقامت کرده اند.

 

شهبازی اظهار داشت: دیشب ظرفیت مدارس شهرهای مهمان پذیری مانند شیراز، مرودشت و زرقان صد در صد تکمیل شد.

 

وی ادامه داد: به غیر از شهرهایی که به تکمیل ظرفیت رسیدند، ظرفیت مابقی شهرستان ها تا ۵۰ درصد تکمیل شد و در حال حاضر حدود چهار هزارکلاس خالی در آن ها وجود دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر