۵:۴۰:۱۰ - شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار مرودشت: اتحاد بر سر منافع کلان مرودشت، نیاز اصلی شهرستان است
فرماندار مرودشت در نشست اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات شهرستان مرودشت خاطرنشان ساخت: اتحاد بر سر منافع کلان مرودشت، نیاز اصلی شهرستان است.   به گزارش روابط عمومی شهرستان مرودشت، علی اکبر نجیب زاده فرماندار  شهرستان مرودشت نیز در نشست با اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات و جمعی از پیشکسوتان مطبوعات این شهرستان با بیان

DSC02754

فرماندار مرودشت در نشست اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات شهرستان مرودشت خاطرنشان ساخت: اتحاد بر سر منافع کلان مرودشت، نیاز اصلی شهرستان است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرستان مرودشت، علی اکبر نجیب زاده فرماندار  شهرستان مرودشت نیز در نشست با اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات و جمعی از پیشکسوتان مطبوعات این شهرستان با بیان اهمیت جایگاه مطبوعات در توسعه پایدار جامعه بیان داشت: مطبوعات چشم بیدار جامعه است، به همین دلیل اغلب مطالبی که خبرنگاران شهرستان مطرح می سازند، با دغدغه های ما تقارن دارد که این مسئله نشان دهنده ارزیابی شرایط اجتماع توسط اصحاب رسانه می باشد.

 

وی تعامل بخش های مختلف مدیریتی شهرستان و اتحاد بر سر منافع کلان را از مهم ترین نیازهای مرودشت برشمرد و خاطرنشان ساخت: هماهنگی مجموعه مدیریتی شهرستان، باعث می شود پیگیری اعتبارات و رفع مشکلات کلان شهرستان در سطح استان و کشور، تسهیل و تسریع گردد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان مرودشت افزود: به فرموده امام راحل(ره)، ما مکلف به انجام وظیفه هستیم وتمام تلاش خود را به کار می گیریم تا نهایت خدمت رسانی به مردم صورت گیرد که در این مسیر، بدون شک رسانه ها نقش مهمی خواهد داشت.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت به نقش مهم رسانه ها در انعکاس مشکلات مردم اشاره نمود و اظهار داشت: رسانه های مرودشت می توانند با نقد منصفانه، به بهبود شرایط کمک نمایند البته باید توجه داشت که ایجاد حاشیه برای مسئولین نیز کاری را از پیش نبرده و موجب لطمه دیدن شهرستان می گردد.

 

نجیب زاده افزود: بر این باوریم که ضمن ایجاد فضای تعامل و گفتگو در شهرستان، باید در چهارچوب نظام و قانون حرکت نمود تا بتوانیم فضا را به گونه ای پیش ببریم که برای مردم کاری انجام دهیم.

 

رئیس شورای تأمین شهرستان مرودشت با بیان اینکه موضع دولت، اهتمام به فعالیت های اجرایی و عمرانی در کنار مسائل سیاسی است، خاطرنشان ساخت: بعنوان نماینده دولت در شهرستان مرودشت، تلاش خواهیم نمود تا با اجرای سیاست های دولت، گره از کار مردم شهرستان باز نماییم و در این راه، نقش مطبوعات بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

 DSC02751 DSC02700


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر