خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۵/۳۱ ۰۵:۳۶
شناسه خبر : 15956

فرماندار مرودشت: تجلیل از آزادگان، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است

نجیب زاده فرماندار شهرستان مرودشت در جمع آزادگان شهرستان مرودشت بیان داشت: تجلیل از آزادگان، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه است.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، علی اکبر نجیب زاده فرماندار شهرستان مرودشت در دیدار با آزادگان این شهرستان با اشاره به دشواری های پیش روی ...

Untitled

نجیب زاده فرماندار شهرستان مرودشت در جمع آزادگان شهرستان مرودشت بیان داشت: تجلیل از آزادگان، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه است.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، علی اکبر نجیب زاده فرماندار شهرستان مرودشت در دیدار با آزادگان این شهرستان با اشاره به دشواری های پیش روی کشور در زمان حمله رژیم بعث عراق بیان داشت: صدام جنایتکار ادعا کرده بود که طی یک هفته ایران را اشغال می سازد که این مسئله طبق محاسبات مادی بعید نبود اما وی نکات مهمی را در محاسباتش از قلم انداخته بود.

 

نجیب زاده رهبری مدبرانه امام خمینی(ره)، مردم وفادار به ولایت فقیه و ایمان و توکل آنها به خداوند متعال را عامل مقاومت و ایستادگی مردم سربلند ایران دانست و بیان نمود: ایستادگی آزادگان در برابر شکنجه های ددمنشانه رژیم بعثی، نشأت گرفته از اطاعت پذیری آنان از ولایت فقیه بود که بیانگر الگوی واقعی پیشرفت و توسعه کشور است.

 

نماینده عالی دولت ضمن تأکید بر لزوم انعکاس رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان خاطرنشان ساخت: طی هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی زنان و مردان این سرزمین، برای اولین بار در طول تاریخ، پس از جنگ، حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دست بیگانگان نیفتاد که این دستاورد بزرگ باید به اطلاع نسل های بعد انقلاب برسد.

 

نجیب زاده با عنوان اینکه آزادگان، بی نیاز از هدایا و برنامه های مادی هستند، خاطرنشان ساخت: تجلیل از آزادگان، در حقیقت بزرگداشت مقاومت وایثار و ترویج فرهنگ پایداری در جامعه است، بنابراین باید هرساله این روز بزرگ داشته شود تا مردم و به ویژه جوانان بدانند آرامش امروز کشور مرهون چه کسی است.