خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۳/۰۲ ۱۵:۵۲
شناسه خبر : 322

فرهنگ لغت اقتصادی جدید!

– وام(vam): آنچه به سادگی ندهند،، از مزایای اولیه دارابودن بند پ،، گفته شده برای ازدواج هم می‌دهند که در این مورد هدف (وام) اصلاً وسیله را توجیه نمی‌کند. -‌ شهریه(shahrie): نوعی کابوس،، وامصیبتا،، تقاص درس نخواندن،، درآمدزایی به شیوه کیوون،، مثال نقض برای هر چقدر پول بدهی آش می‌خوری،، آنچه در تعیین مقدار آن ...

– وام(vam): آنچه به سادگی ندهند،، از مزایای اولیه دارابودن بند پ،، گفته شده برای ازدواج هم می‌دهند که در این مورد هدف (وام) اصلاً وسیله را توجیه نمی‌کند.

-‌ شهریه(shahrie): نوعی کابوس،، وامصیبتا،، تقاص درس نخواندن،، درآمدزایی به شیوه کیوون،، مثال نقض برای هر چقدر پول بدهی آش می‌خوری،، آنچه در تعیین مقدار آن وجدان دیده نشود.

-‌ بیت‌المال(beytolmal): ارث بابا،، مال از مابهتران،، یکسری اموال عمومی با مصارف خصوصی،، بیتی که به کاروانسرا تبدیل شده باشد،، بعد از استفاده مسواک فراموش نشود!

-‌ پروژه(porozhe): طرحی که کلنگ آن را بر زمین زنند،، محل مصرف بیت‌المال،، فرصتی برای آزمون و خطا (مخصوصاً خطا!)،، مصداق ضرب‌المثل عجله کار شیطان است،، طرحی که تصمیم آن بعد از صرف یک غذای مفصل گرفته شود!

-‌ تورم (tavarom): قوز بالای قوز،، نمک روز زخم،، ماری که روی زندگی چنبره می‌زند،، اسبی که مهار نشده باشد،، برای مطالعه بیشتر بیشتر و آگاهی از نرخ واقعی تورم. ر.ک. شهریه

-‌ پول‌شویی(pool shooei): کسب درآمد از یک جاهایی (!) و خرج کردن در جای دیگر،، دست به دست کردن پول با رعایت اصل شتر دیدی ندیدی،، هنگام شستشوی دستی حتماً از دستکش استفاده شود.

منبع: ستون آزاد