خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۷/۲۹ ۰۹:۲۰
شناسه خبر : 21099

قابی دیگر از عکاسان سوگواره عکس”عقیق عشق”

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نشست جمعی از عکاسان نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهرستان مرودشت با عنوان “عقیق عشق” در انجمن فیلم، عکس و پویا نمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با کارشناس امور هنری این اداره برگزار شد. سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ...

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نشست جمعی از عکاسان نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهرستان مرودشت با عنوان “عقیق عشق” در انجمن فیلم، عکس و پویا نمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با کارشناس امور هنری این اداره برگزار شد.

سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در این جلسه ضمن قدردانی از  تلاش خوب عکاسان مرودشتی در روایت مراسم و آیین های عزاداری حسینی، از سوگواره عکس “عقیق عشق” به عنوان دریچه ای  دیگر به سمت سوژه های تمام نشدنی عاشورایی یاد کرد و از اینکه سوگواره ضمن ایجاد شور و عشق هنری، موجب  شد علاقمندان جدیدی به جمع عکاسان انجمن بپیوندند، ابراز خرسندی کرد.

 

وی از برگزاری نمایشگاه از آثار منتخب سوگواره عقیق عشق خبر داد و گفت: به منظور قدردانی از زحمات عکاسان غیر حرفه ای و تشویق هرچه بیشتر ایشان، نمایشگاه جنبی سوگواره نیز برگزار خواهد شد.

 

کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت همچنین با اشاره به استقبال خوب علاقمندان هنر عکاسی از این سوگواره بیان داشت: با توجه به افزایش فعالان حوزه عکس در شهرستان مرودشت درصددیم با پیش بینی و هماهنگی های لازم، فعالیت های این حوزه، به صورت یک انجمن مستقل ذیل انجمن فیلم، عکس و پویانمایی ساماندهی شود.

 

سلیمانی از برگزاری نمایشگاه های عکس از آثار هنرمندان شاخص در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به منظور ارتقای هرچه بیشتر دانش علاقمندان حوزه عکس شهرستان مرودشت، برگزاری کارگاه آموزشی، نمایشگاه هایی از آثار عکاسان برجسته به همراه نقد و بررسی آثار را در دستور کار قرار داده ایم.

 

در ادامه این نشست، عکاسان حاضر به بیان پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان مرودشت نیز به بیان برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت اداره در حوزه عکس پرداخت.