۸:۳۴:۵۰ - چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
قدردانی خبرنگار سیدان از امام جمعه این شهر
به گزارش “پارس دشت”، عبدالصمد سلیمانی، خبرنگار هفته نامه مرودشت-گزارشگر  برنامه گلخانه شبکه سه  سیما، یک برش  زندگی  شبکه دو سیما با ارسال این مطلب از بیانات امام جمعه شهر سیدان در حمایت از خبرنگاران و توجه  دادن مسئولین  شهر  و بخش  را  در رفع  مشکلات این حوزه  تشکر کرد.   وی گفت: تبریک تلفنی

_MG_64362

به گزارش “پارس دشت”، عبدالصمد سلیمانی، خبرنگار هفته نامه مرودشت-گزارشگر  برنامه گلخانه شبکه سه  سیما، یک برش  زندگی  شبکه دو سیما با ارسال این مطلب از بیانات امام جمعه شهر سیدان در حمایت از خبرنگاران و توجه  دادن مسئولین  شهر  و بخش  را  در رفع  مشکلات این حوزه  تشکر کرد.

 

وی گفت: تبریک تلفنی امام جمعه  شهرسیدان به مناسبت روز خبرنگار از جایگاه رفیع  عبادی سیاسی نمازجمعه، یک نمونه خوب و الگوی قدر شناسی ارزشمند برای همه افراد صاحب جایگاه می  باشد.

 

گزارشگر شبکه سه سیما افزود: چنین  شیوه های پسندیده  اخلاقی برخی از خلاء های  ایجاد شده در فرهنگ قدر  شناسی  و ارزشگذاری را ترمیم می کند.  وجود فرهنگ تقدیر و قدر شناسی نزد  مسئولین، ایجاد انگیزه برا ی فعالان اجتماعی را به همراه دارد و منتهی به نفع عمو م می گردد. وی ضمن تشکر و تقدیر از روحیه  قدر  شناسی  امام جمعه محترم  شهر  سیدان حجت الاسلام روح اللهی گفت؛ انشاالله بتوانیم  در رسالت خطیر  خود  با حفظ  حرمت و شان این جایگاه امانتداران خوبی برای این حوزه باشیم.

 

سلیمانی در حاشیه بیان کرد: علیرغم اینکه در دوسال گذشته فعالیت رسانه ای خبرنگار سیدان درصدا و سیمای ملی، رسانه های محلی و مطبوعات، بی سابقه بوده است اما متاسفانه مسئولین بخش و شهرنسبت به این مقوله کم توجه  و یا بهتر بگوییم بی تفاوت بوده اند  به  طوری که هنوز  این شهر روزی به نام روز خبرنگار را به خود ندیده است. امسال هم  مثل سال های گذشته  در سیدان خبری از روز خبر نگار  نبود و در بین تماس و پیام های  تبریک و تشکر مردم خونگرم سیدان به مناسبت این روز،  بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسئولین ادارات  شهر  سیدان از غائبین بزرگ بودند.

 

وی تاکید کرد: جا دارد از همه کسانی که به شیو های  مختلف برای  این روز اهمیت قائل شدند و همواره در طول سال یاور ما بوده اند کمال تشکر  را داشته باشم (شهرداری مرودشت، میراث فرهنگی مرودشت، روابط عمومی فرمانداری  مرودشت، شبکه بهداشت و درمان مرودشت،دانشکده خبر  شیراز، شورای  اسلامی مرودشت، اداره ورزش و جوانان مرودشت،شورای اسلامی سیوند، کناره، حسن آباد سنجر لو،هیئت سیدانی های مقیم مرودشت،موسسه خیریه امام سجاد (ع)سیدان، شرکت تعاونی صنایع غذایی بخش سیدان، جمعی از دوستان و همکاران و  …  و همه مردم فهیم مرودشت و شهر و بخش  سیدان).


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر