۱۴:۲۴:۵۷ - پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴
لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی مرودشت
فرماندار مرودشت بر ضرورت تسریع در روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر مرودشت تأکید کرد.   خبرگزاری فارس– ماشاءالله حیدرزاده که به‌ اتفاق معاون عمرانی فرمانداری و شهردار مرودشت از چند پروژه عمرانی در این شهر بازدید می‌کرد به ارزش خدمتگزاری و خدمات‌رسانی به مردم اشاره کرد و بابیان اینکه پذیرش مسئولیت در نظام

256514_772

فرماندار مرودشت بر ضرورت تسریع در روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر مرودشت تأکید کرد.

 

خبرگزاری فارس ماشاءالله حیدرزاده که به‌ اتفاق معاون عمرانی فرمانداری و شهردار مرودشت از چند پروژه عمرانی در این شهر بازدید می‌کرد به ارزش خدمتگزاری و خدمات‌رسانی به مردم اشاره کرد و بابیان اینکه پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک فرصت است، اظهار داشت: رضایتمندی مردم اصل مهم خدمتگزاری و مسئولیت است و ارتقای شاخص رضایتمندی مردم باید در اولویت کاری تمام مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

 

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری شد و به همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان تأکید کرد و بیان داشت: هیچ پروژه‌ای نباید به علت عدم همکاری بین‌دستگاهی متوقف شود.

 

وی خواستار به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود شهرداری این شهر شد و بر کیفی‌سازی پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: باید کیفیت را به همراه سرعت در پروژه‌ها مدنظر قرار دهیم.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر