خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۷/۱۱ ۰۸:۳۴
شناسه خبر : 16423

مأموریت‌های آتش‌نشانان، جهادی و نوعی ایثارگری است

امام‌جمعه مرودشت گفت: مأموریت‌ها و رسالت آتش‌نشانان، جهادی و به‌نوعی ایثارگری است.   خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی شامگاه چهارشنبه در آیین نکوداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی که با حضور تعدادی از مسؤولان محلی در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات مسؤول و کارشناسان حوزه ایمنی از آتش‌نشانان به‌عنوان ...

13930427000318_photoa

امام‌جمعه مرودشت گفت: مأموریت‌ها و رسالت آتش‌نشانان، جهادی و به‌نوعی ایثارگری است.

 

خبرگزاری فارس از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی شامگاه چهارشنبه در آیین نکوداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی که با حضور تعدادی از مسؤولان محلی در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات مسؤول و کارشناسان حوزه ایمنی از آتش‌نشانان به‌عنوان مجاهدان راه خدا یاد کرد و شغل آنان را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: اگر آنان در مواقع انجام مأموریت جان خود را از دست بدهند شهید محسوب می‌شوند چراکه شغل آنان مقدس و با نجات جان انسان‌ها در ارتباط است.

 

امام‌جمعه مرودشت کینه، حسادت و طمع را سه عامل و شاخصه در آتش‌افروزی عنوان کرد و افزود: آتش‌افروزی هنر نیست بلکه تلاش در ایجاد فضای صفا و صمیمیت بین آحاد جامعه هنر و رشادت محسوب می‌شود.

 

وی عفو و گذشت، حلم و بردباری و صبر و حوصله را از محاسن و شاخصه‌های دیگر یک آتش‌نشان متعهد و مقتدر نام برد و بیان کرد: مأموریت‌های این قشر تلاشگر، جهادگونه و نوعی ایثارگری است.

 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم به‌جز آتش‌نشانان و کارشناسان حوزه آتش‌نشانی از فرزندان، بستگان و رزمندگان شاغل در شهرداری با لوح سپاس و اهدا هدیه تجلیل شد.