۲۰:۱۹:۰۸ - سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
مربی پرسپولیس تهران در تخت جمشید مرودشت!
پارس دشت- به بهانه شروع فعالیت تیم فوتسال تخت جمشید، به عنوان نماینده شهرستان در لیگ کشوری در فصل آینده، با سرمربی این تیم گفتگویی داشتیم که در زیر مشاهده می کنید: پارس دشت: لطفأ یک بیوگرافی از خودتان بفرمایید. وحید ذوالریاستین نعمت الهی، متولد ۱۳۴۳درمرودشت هستم.   پارس دشت: سابقه ورزشی شما به جه

IMG_7704

پارس دشت- به بهانه شروع فعالیت تیم فوتسال تخت جمشید، به عنوان نماینده شهرستان در لیگ کشوری در فصل آینده، با سرمربی این تیم گفتگویی داشتیم که در زیر مشاهده می کنید:

پارس دشت: لطفأ یک بیوگرافی از خودتان بفرمایید.
وحید ذوالریاستین نعمت الهی، متولد ۱۳۴۳درمرودشت هستم.

 

پارس دشت: سابقه ورزشی شما به جه سالی باز می گردد؟
فوتبال را از سال۱۳۵۷ زیر نظرآقای جمشید غدیری در باشگاه ولی عصر(عج) شیراز شروع کردم. در ادامه و در سال ۱۳۶۲ به مدت ۲ سال در تیم برق و زیر نظر آقایان خلیل صالحی-حسین حسین زاده و غلام پیروانی و در۲ سال آخر در شیراز جوان زیر نظر آقایان مهندس سلطانی و هادی آیت الهی کار کردم.

 

پارس دشت: از چه سالی مربیگری را شروع کردید و چه مدرکی دارید؟
ازسال ۱۳۸۳ در فوتسال، مربیگری را شروع نمودم و بعد از اخذ مدارک dو cدر فوتبال، مدارکlevel1 و level2 فوتسال را زیر نطر استاد صالح گذراندم که این مدارک، بالاترین درجه های فعلی فوتسال ماست.

 

پارس دشت: سابقه مربیگری در چه تیم هایی را دارید و چه بازیکنان مطرحی را به جامعه فوتسال معرفی کرده اید؟
با ارژن شیراز از تیم کارگری آغاز و بعد از کسب عنوان های سومی با این تیم که بازیکنان آن، کارکنان کارخانه ارژن بودند، با خرید امتیاز «پیام نوید» به لیگ دسته یک رفتیم. در اولین سال حضور در این رقابت ها، به پلی آف مسابقات راه یافتیم. در دومین سال مجددأ راهی پلی آف شدیم و این بار با شکست تیم هلال احمر تبریز به لیگ برتر صعود کردیم.

 

در اولین سال شرکت در رقابت های لیگ برتر، با کسب عنوان هفتمی، پدیده لیگ برتر شدیم. کسب عنوان ششمی، دستاورد سومین سال حضور ما در میان غول های فوتسال ایران بود.

 

در سال پنجم و در نیم فصل دوم از ارژن جدا شدم و متأسفانه با وجود این که در مسئله جدایی من نقش داشت، علیرغم میل باطنیم این تیم سقوط کرد.

A_KH0739

سال گذشته، با لطف اسناد حسین شمس که افتخار دوستی نزدیک با ایشان را دارم، سرمربی پرسپولیس تهران شدم و مجددأ با تیمی که توقع کسب نتیجه خوبی از آن نمی رفت، و با استفاده از ۳ بازیکن ناشنوا و ۵  بازیکن از تیم رده سنی دانش آموزی استاد شمس، به پلی آف راه پیدا کردیم.

در این مدت شاگردانی را که تحویل رده های مختلف ملی دادم، عبارتند از: آرش ذوالریاستین (پسرم)، علی امیری، هادی بافنده، مرتصی کشاورز، بابک سهرابی، علیرضاعسکری، محمد بیضایی، مرتصی ابراهیمی، دانیال گیویلی، علی میکاییلی و … . از خطه مرودشت هم شاگردان بسیارخوبی نظیر شهرام امیری، یاسرشهوند و میلاد قنبرزاده داشته ام.

 

پارس دشت: با چه انگیزه ای به مرودشت آمده اید؟
به خاطر پتانسیلی که در این شهرستان دیده ام و حسن نیتی که ریاست محترم هیئت فوتبال أقای شجاعی داشتند و اینکه مسئولین نظیر آقایان برومندی و حبیبی و غیره پشتیبان این تیم هستند.

 

پارس دشت: در باشگاه به دنبال چه اهدافی هستید و چه برنامه ای برای رسیدن به آنها دارید؟
ساختن یک تیم بزرگسال با پشتوانه جوانان و نوجوانان با غیرت این خطه که پشت حریفان را بلرزاند وسرفصل جدیدی در فوتسال ایران به وجودآورد.

هدف کوتاه مدت راهیابی به لیگ دسته یک و هدف دراز مدت راهیابی به سطح اول فوتسال کشور ومعرفی پدیده های این خطه به تیم های ملی.

 

پارس دشت: انتظارات شما از مسئولین مربوطه چیست؟
دست تمامی مسئولین را به گرمی می فشارم. بدون کمک تک تک این عزیزان، راه به جایی نمی بریم و این فقط کمک مالی نیست بلکه در بسیاری موارد کمک معنوی و روحی مؤثرتراست.

 

پارس دشت: مسابقات از چه تاریخی شروع می شود؟
این رقابت ها از پانزدهم فروردین ماه در ۴ گروه ۶ تیمی و به صورت رفت و برگشت آغاز و با صعود ۲ تیم از هر گروه به صورت چمپیونز لیگ اروپا و حذفی برگزار می شود.

پارس دشت: کلام پایانی؟
در هر تیمی که بوده ام «نظم و انضباط» سرلوحه کارم بوده و همواره شعارم توکل-تلاش و پشتکار و فداکاری  بوده است؛ این را همیشه به شاگردانم می گویم.

همچنین از شما که این فرصت را به من دادید سپاسگزارم.

  1. محمد دبیری   بهمن ۲۸, ۱۳۹۳  

    آرزوی موفقیت برای شما و تیم تخت جمشید

  2. ;کنکوری   بهمن ۲۹, ۱۳۹۳  

    خوب بود. مرسی

  3. مرودشت   اسفند ۸, ۱۳۹۳  

    خیلی خوب بود ولی تیم فوتسالی که همش با بچه شیراز بسته بشه.. چه بدرده مرودشت میخوره…
    ای کاش اینم سوال کرده بودید…
    مگه مرودشت ورزشکار فوتسال نداره که رفتید از شیراز آوردید آقاااایون سیاسی….

  4. اكبر   اسفند ۹, ۱۳۹۳  

    سلام عالی خدا کنه مرودشتیها از تجربش استفاده کنن بسیار مربی با شخصیتی است

  5. اكبر   اسفند ۹, ۱۳۹۳  

    چرا اینقدر شیرازی و مرود شتی میکنی مرودشتیا هم تو شیراز هستن هدف سربلندی شهرمان باشد

  6. هنرمند   اسفند ۱۰, ۱۳۹۳  

    دعوای مرودشت و شیراز قدیمی شد دوستان، بچسبید به تجربه و تخصص تو رو به خدا………

  7. ناشناس   اسفند ۱۰, ۱۳۹۳  

    موفق باشید.

  8. ورزشي   اسفند ۱۱, ۱۳۹۳  

    چرا اینقدر سیاسی عمل میکنید ؟
    چرا به فکر بچه های مرودشت نیستین؟
    سرمایه و بیت المال و پول مرودشت را باید صرف و هزینه خود شهر مرودشت و بچه های مرودشت کرد نه اینکه یه مشت بچه شیرازی را اورد تو مرودشت بهشون بها داد
    واقعا متاسفم برای دست اندرکاران لیگ دو تخت جمشید که اینقدر دیدشون کوتاه است حتی سرپرست هم از شیراز اوردن مربی از شیراز ..بازیکن از شیراز ..خب تیم هم اسمشو بزارین برق شیراز دیگه این بازیها چی چیه ؟؟؟؟؟
    ولی ما بیکار نمی نشینیم و تا اخرین لحظه از حق بچه های مرودشت دفاع میکنیم .تا جایی که یا همه کادر و بازیکن از مرودشت باشه یا اینکه تیم کاملا منحل بشه….
    ولی زیر بار ذلت و خفت نمیریم…..

  9. اكبر   اسفند ۱۳, ۱۳۹۳  

    این گو این میدان کسی سیاسی فکر نمبکنه شما که اینقدر ادعا دارید بیا کمک کن و اگر کسی بهتر سراغ داری بیار نه اینکه تخریب کن ورزش به سیاست ربط نده دوره ….بازی تمام شده

  10. اكبر   اسفند ۱۳, ۱۳۹۳  

    سلام شما درست میگید نمیخاد تیم منحل بشه شما منطقی باش با کدام مربی اگر مربی داشتید پویندگان را نجات میدادی با این همه بازیکن خوب شما از اصفهانیها و تبریز ها و دیگر شهرها زود همه چی ربط نده سیاسی بزرگ فکر کن

  11. اكبر   اسفند ۱۳, ۱۳۹۳  

    با این تفکر مرودشت به هی جا نمیرسه بیچاره نماینده چقدر اذیت میشه

  12. رامي   اسفند ۱۳, ۱۳۹۳  

    امثال نعمت الی همیشه نیستن عاقل کسی هست که از تجربش استفاده کنه و سکو پرتاب برای جوانها و مربیان

  13. pمي   اسفند ۱۳, ۱۳۹۳  

    مربی تخت جمشید ادم بسیار خوب و کار بلدی خدا کنه بتونیم ازش استفاده کنیم

  14. سعيد   اسفند ۱۳, ۱۳۹۳  

    کار بزرگ ادمهای بزرگ میخاد عزیزم نه با حرف زدن این ادم بزرگ بلد باش ازش استفاده کن

  15. نادر   اسفند ۱۴, ۱۳۹۳  

    سلام اینشاالله کمک کنید پویندگان یک مربی خوب و با تجربه بیاره

  16. قانون   اسفند ۱۷, ۱۳۹۳  

    تیم تخت جمشید با کلیه بازیکنان شیرازی وکادر شیرازی چه نفعی برای مرودشت داره؟؟؟؟؟؟؟؟
    خواهشا بدون حاشیه و حرفهای بی ربط جواب منطقی بدین،،،،،.
    من که هر چی با اصحاب ورزش و رسانه فکر کردیم دلیل قانع کنندگی پیدا نکردیم. وفقط بار مالی برای مرودشت داره ….

  17. نادر   اسفند ۱۷, ۱۳۹۳  

    این نوع فکر شما از سر بی اطلاعی و نااگاهی است تیم تخت جمشید ۷ الی ۸ بازیکنش مرودشتی است عزیزم سعی کن غرض ورزی حرف نزن اینقدر حاشیه درست نکن اقای قانون

  18. وجدان   اسفند ۱۷, ۱۳۹۳  

    وجدان میگه ادم ها باید از سر دلسوزی و منطقی حرف بزنند ببینید اینقدر شیرازی و مرودشتی نکن پس مرودشتیهای مقیم شیراز باید برگردن مرودشت امثال شماها هستند که ار روی حسادت جوانان مرودشت خراب میکنید

  19. قانون   اسفند ۱۸, ۱۳۹۳  

    ملت عزیز تشریف ببرین سر تمرینات ببینین ……..
    شاید یک یا دونفر خدا وکیلی مرودشتی باشه…بقیه بچه شیراز هستن و برای منفعت و پول به این تیم اومدن.من اصلا اهل حاشیه نیستم ولی حالا که خودتون دوست دارین .میشم مثل خودتون.

  20. قانون   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    در ضمن اگر اقای نعمت الهی مربی خوبی و …. بود تا حالا بدون تیم نمونده بود
    از وقتی که تربیت بدنی رفت رییس هیئت فوتبال از شیراز آورد باید این عواقب را هم ببینیم…
    اقای شجاعی رییس هیئت فوتبال شیراز هست نه مرودشت
    داره همش دور بچه شیرازی و شیرازیا را میگیره…
    ما نمیدونیم وقتی یه هیئتی چندین سال پشت سرهم میشه برترین هیئت ..این بیانگر اینه که رییس هیئت خوب جواب داده.ما نمیدونیم چه لزومی داره رییس هیئت عوض بشه؟؟؟؟؟؟
    فوتبال مرودشت با …..روز به روز داره بدتر و بدبخت تر میشه.
    البته نامه نگاری و طومار به همه مینویسم وبه همه اطلاع میدیم.که چه بر سر ورزش مرودشت اومده

    ودر اخر رییس هیئت فوتبال مرودشت یا رییس هیئت فوتبال شیراز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. وجدان   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    من نمیدانم اقای قا نون شما از روی دلسوزی یا غرض ورزی نظر میدهید به اطلاع شما برسانم هیت قبلی زحمت کشیده در حد توانش و این هیت برتر واقعا مبارک شما عزیزم با این سیاه نمایی ها مردم فریب نمیخورند کدام هیت برتر چند تیم تو فوتبال و فوتسال تو تمامی رده ها چه اقایان چه بانوان داشت چرا خدا را در نظر نمیگیری

  22. وجدان   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    اقای قانون شجاعی هنوز کارش شروع نکرده کارهای هیت برتر قبلی را تو سال ۹۳ ادامه داد تا پایان گیرد و راحب تیم تخت جمشید و مربیش اکر کسی سراغ داری معرفی کن اگر دلسوزی برای فوتبال مرودشت یک مربی پیدا کن برای پویندگان تا نجات پیدا کنه و اینقد ر سمپاشی نکن اگر وقت زیاد داری بیا کمک کن

  23. وجدان   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    قانون جان بگی بچه کجای مرودشتی جهت اطلاع شما ریس هیت بچه اصل مرودشت و اینقدر که اون تعصب رو مرودشت داره و زندگیش خرج این مرودشت کرده و هیچوقت هم دنبال پست و مقام نبوده و ذات در ذاتش مرودشتیه دیپلمش مال مرودشتیه اصل اینه دلش با مرودشته

  24. تيمور   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    سلام اقای قانون شما گیر دادی به هیت مردم کار هیت قبلی را دیدند شما شور نزن خود ریس قبلی میدونه شجاعی کیه راست میگی هیت قبلی خوب سمینار و جلسه و خوب لوح تقدیر میداد و و هر روز تو این اداره اون اداره کمک کنین و خوب بنر میزد شجاعی بلد نیست

  25. تيمور   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    کدا م فوتبال قبلی کدام هیت قبلی کدام تیم نونهالان جوانان کدام فوتبال خود شون میدونن والا حد اقل به ممسنی میرسید همه راضی بودن اینقدر هم هیت برتر نگو اون را جهت دلخوشی بوده اصلش درست کن

  26. تيمور   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    چه اشکالی داره اقای قانون به بچه شیراز هم کمک بشه همچی میگی پول که مردم یک فکرای بکنند

  27. قانون   اسفند ۲۰, ۱۳۹۳  

    اقای رییس هیئت قابل توجه شما،،،،،
    تیم فوتبال پویندگان از ریشه اومد بالا تا رسید به لیگ سه.تا اون زمان هم که هیئت قبلی بود کاملا صدر نشین بود و از دور اول به دور دوم هم صعود کرد وبا حمایت هیئت قبلی بود
    تیم فوتبال فاروق هم در زمان قبل بوده که الان تونسته به سوپر لیگ استان صعود کنه..
    تیم فوتسال شهرداری هم الان دو ساله که فعالیت داره و تونست برای اولین بار در مرودشت به مقام دوم استانی برسه و راهی لیگ حذفی بشه….

    تنها کار شما هم اینه که رفتید یه تیم لیگ دو خریدید که هیچگونه پایه و اساسی نداره …همه بازیکنان و کادرشم شیرازیه..هیچ نفعی هم برای مرودشت نداره.فقط ضرر مالی داره..دیگه چیکار کردید؟؟؟؟؟
    آقایان دلسوز……….

  28. من   اسفند ۲۰, ۱۳۹۳  

    مشخص است قانون جان نمیدانم چقدر وقت داری که علاقه شدیدی به هیت قبلی داری راه باز است برای هیت برتر میتونی از تمام تیمها مشورت کنی و فاروق خودشون میدانند تیم داری ربطی به هیت نداره حالا یک سئوال چرا اینقدر برای هیت قبلی دست وپا میزنی بچسب به ریس قبلی مشت نمونه خروار است

  29. علي   اسفند ۲۰, ۱۳۹۳  

    ریس هیت وقت این حرفهای بی اساس را نداره خوب برو تو هیت باهاش صحبت کن بعد قضاوت کن شاید ازش بخای بره کنار و راه برای هیت برتر باز بشه

  30. قانون   اسفند ۲۳, ۱۳۹۳  

    من کاری به رییس قلبی ندارم.بحثو عوض نکنین.از تیم لیگ دو که همش شده شیرازی اطلاع رسانی کنین.تا ملت بفهمن که چند نفر شیرازی میان مرودشت تمرین میکننو میرن…چقد ر ما مرودشتیها مظلوم وبدبخت هستیم که چندتا شیرازی باید بشن فوتسالیست ما….
    خواهشا تمرین تیم هم بزارین شیراز…

  31. حسين   اسفند ۲۳, ۱۳۹۳  

    منم سر تمرین رفتم
    همشون شیرازی هستن..فقط یک یا دونفرشون مردشتی بودن
    منم با نظر قانون موافقم

  32. علي   اسفند ۲۳, ۱۳۹۳  

    سلام حسین جان یک کمی تحمل کن الان در حال حاضر ۵ تا مرودشتی و ۳الی ۴ نفر دیکه اضاف میشن اگر کسی که بتونه کمک کنه خوب است معرفی کن

  33. علي   اسفند ۲۳, ۱۳۹۳  

    بزارید بازیها شروع بشه بعد قضاوت کن زود عجله نکن

  34. رهرو   اسفند ۲۴, ۱۳۹۳  

    چرا امتیاز تیمو خریدید؟؟؟؟؟
    اسمش هم میزاشتید همون برق شیراز باشه…
    کدوم ۵ نفر مرودشتین؟؟؟؟؟
    شما اگه ولتون میکردن تدارکات هم از شیراز می اوردید.
    از تیم شهرداری مرودشت یاد بگیریدا..یه نفر هم غیر بومی تو تیمشون نیست.تیمشون هم موفقه.
    شما هم رفتید یه مشت پیر فوتسال شیراز را اوردین.

  35. علي   اسفند ۲۴, ۱۳۹۳  

    اگر امتیاز تیم نمی خریدند از کجا می اوردن باید چکار میکردند شهرداری تو بردن فسا و خرامه مشکل داشت و شهرام چند سا لشه شروع بازیها ببین چند تا مرودشتی تو رفتی دروازبان از تهران اوردی چرا روزگار استفاده نکردی شمسایی هم ۴۰ سالش

  36. رهرو   اسفند ۲۴, ۱۳۹۳  

    اقا ما ورزشی ها همه جا دادمونو میزنیم.این تیم حق ما هست .
    ولی این رسمش نبود که تیمی که برای مرودشته.همش شیرازی بیارین.

  37. علي   اسفند ۲۸, ۱۳۹۳  

    قانون دیروز امدی دیدی خودت قضاوت کن تمام تیم شهرداری با سه یار کمکی نتیجه را خودت بپرس

  38. رضا   اسفند ۲۸, ۱۳۹۳  

    افا من نتیجه را میگم تخت جمشید ۶ تا زد شانس اوردن میلاد داشتن و اگر نه خیلی گل میخوردند سه تا بچه مرودشتی تیم تخت جمشید به همشهریهاشون ۳ تا گل زدن

  39. رهرو   فروردین ۶, ۱۳۹۴  

    تیم اگرم نتیجه نگیره باید مرودشتی باشه
    رییس هیئت فوتبال شیراز اقای حاج شجاعی این پنبه ها را از گوشت در بیار که ما بزاریم تیم تخت جمشید با بچه های شیراز بسته بشه

  40. رهرو   فروردین ۶, ۱۳۹۴  

    در ضمن تیم شهرداری هم ربطی نداره به بچه های مرودشت….

  41. رهرو   فروردین ۶, ۱۳۹۴  

    تیم تخت جمشید شیراز باید رسما بنام مرودشت و کلیه عوامل هم مرودشتی گردد …ما هم تا اخرین نفس ایستاده ایم

  42. رضا   فروردین ۱۸, ۱۳۹۴  

    رهرو جان مگر میخاهی بری جنگ اصل نام مرودشت است که جاودان بماند من تیم تخت جمشید را دیدم بسیار تیم خوب و مو دب و با نظمی است و ۹ نفر ش مرودشتی هستن طرز تفکر شما اشتباه است

  43. جارچي   فروردین ۱۹, ۱۳۹۴  

    این اقای نعمت الهی اگه مربی بود تا حالا یه تیمی گرفته بودش….

  44. خالي بندي   فروردین ۳۰, ۱۳۹۴  

    به به آقای نعمت الهی که یه عمره تیما را میپوکونه اومده مرودشت….
    این دست گله هیئت جدیده حتمااااا

  45. مصطفی زر هپو ش   آذر ۳, ۱۳۹۶  

    سلام شیرازی چ گلی سر خودشون زدن ..یه کم نگاه اصفهانیها کنن یاد بگیرن..مرودشت که از اولش زیر سایه شیراز نابود شد…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر