۱۸:۰۲:۳۰ - شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳
مردم مرودشت شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال صدقه دادند
مدیر کمیته امداد شهرستان مرودشت گفت: مردم نیک اندیش این شهرستان در هشت ماه نخست امسال، شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به صندوق های صدقه این نهاد واریز کردند.   سید علی حسینی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان صدقه از ۳۷ هزار صندوق کمیته امداد جمع آوری شده و

81405861-6108053

مدیر کمیته امداد شهرستان مرودشت گفت: مردم نیک اندیش این شهرستان در هشت ماه نخست امسال، شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به صندوق های صدقه این نهاد واریز کردند.

 

سید علی حسینی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان صدقه از ۳۷ هزار صندوق کمیته امداد جمع آوری شده و در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۲ بیانگر ۲۴ درصد افزایش است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان مرودشت بیان کرد: از مجموع این صدوق های صدقه ۳۶ هزار و ۲۰۰ صندوق خانگی و شخصی و ۸۰۰ صندوق متعلق به اداره ها و نهاد های این شهرستان است.

 

حسینی گفت: یکی از نتایج پرداخت صدقه کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است و صدقه های جمع آوری شده برای حل مشکلات معیشتی، تهیه جهیزیه ، مسکن و هزینه تحصیلی و درمانی نیازمندان و محرومان هزینه می شود.

 

حسینی ، علت افزایش میزان صدقات ، کمک های مردمی و وجوهات امانی را اعتماد عمومی، تبلیغات و برنامه ریزی دانست و گفت: مردم بر این باورند که هر چقدر نهادها و دستگاه های دولتی با صداقت و شفافیت بیشتری خدمات خود را به مردم ارائه دهند در مقابل مردم نیز در مواقع ضروری پشتیبان آنها خواهند بود و این امر در مورد کمیته امداد بارها ثابت شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر