۹:۳۹:۱۸ - یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵
مرودشت میزبان حوزه آموزش ابتدایی ادارات شمال فارس
دست اندرکاران حوزه آموزش ابتدایی ادارات شمال فارس در مرودشت گرد هم آمدند.   به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، نشست تخصصی معاونین،کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی ادارات آموزش و پرورش شمال فارس به میزبانی مرودشت برگزار شد.   در این کارگاه تخصصی جمشیدی معاون آموزش ابتدایی

img_2798

دست اندرکاران حوزه آموزش ابتدایی ادارات شمال فارس در مرودشت گرد هم آمدند.

 

به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، نشست تخصصی معاونین،کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی ادارات آموزش و پرورش شمال فارس به میزبانی مرودشت برگزار شد.

 

در این کارگاه تخصصی جمشیدی معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش فارس ، چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت به همراه رؤسای ادارات دوره اول و دوم ابتدایی و نیز رییس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی استان حضور داشتند.

 

پس از خیر مقدم مدیر آموزش و پرورش مرودشت،معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس برای حاضرین سخنرانی کرد .

 

علی عسکر جمشیدی با بیان اینکه برگزاری این قبیل جلسات کارگاهی بسیر مؤثر می باشد گفت : در وهله اول باید تلاش کنیم خودمان و آموزش و پرورش دچار روزمره گی نگردیم و برای این کار نیازمند برنامه ریزی همه جانبه هستیم. در دنیا همه بدنبال تغییر هستند. اما کمتر کسی بدنبال تغییر خودش است.

 

جمشیدی درادامه بیان کرد : کتاب های غیراستانداردباید از مدارس جمع آوری شود.کتاب رهنمودهای سال گذشته تدریس شود.بر اساس برنامه راهبردی که باید مطالعه شود،کارها را پیش ببریم.

 

معاون آموزش ابتدایی فارس اجرای برنامه گلستان خوانی را از جمله طرح های تاثیرگذار در آموزش ابتدایی خواند و تاکید کرد این برنامه امسال نیز با قدرت برنامه ریزی و اجرا گردد.

 

جمشیدی توجه ویژه به آموزگاران پایه اول را مهم دانست و گفت: خشت اول باید درست بنا شود.پایه اول خشت اول آموزش و پرورش است.

 

در ادامه کارگاه تخصصی آموزش ابتدایی ادارات شمال فارس، برخی از حضار به بیان دیدگاهای خود پرداختند و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز برنامه های پیش رو را تشریح و به بحث گذاشتند.

 

img_2781


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر