۷:۰۲:۵۱ - پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
مشترکان کم‌مصرف صنعتی تشویق می‌شوند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: مشترکان کم‌مصرف صنعتی در این استان در تابستان از تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوند. به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زینل قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس توافق وزارت‌خانه‌های نیرو و صنعت، معدن و تجارت، مشترکان صنعتی می‌توانند در صورت کاهش مصرف از پانزدهم خرداد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: مشترکان کم‌مصرف صنعتی در این استان در تابستان از تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زینل قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس توافق وزارت‌خانه‌های نیرو و صنعت، معدن و تجارت، مشترکان صنعتی می‌توانند در صورت کاهش مصرف از پانزدهم خرداد ماه تا پانزدهم شهریور ماه امسال از تسهیلات و تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس ابراز داشت: مشترکان صنعتی می‌توانند با اجرای برنامه‌های تعطیلات و تعمیرات سالانه و کاهش حداقل ۱۰ درصد مصرف انرژی از این تسهیلات و تخفیف بهره‌مند شوند.

وی گفت: کاهش مصرف در فصل تابستان با توجه به اهمیت کنترل مصرف در این فصل نقش مهمی در کاهش خاموشی‌ها دارد.

قنبری افزود: بی‌شک در این راستا واحدهای صنعتی نقشی مهم در کاهش مصرف انرژی برق در فصل تابستان دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به این نقش مهم وزارتخانه‌های نیرو و صنعت، معدن و تجارت توافق کردند تا در صورت کاهش مصرف توسط واحدهای صنعتی تسهیلات و تخفیفی ویژه به آنها اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خاطرنشان کرد: همچنین واحدهای صنعتی با قدرت یک‌هزار کیلو وات و بیشتر علاوه بر طرح تعطیلات و تعمیرات، می‌توانند با همکاری در طرح ذخیره عملیاتی در ماه‌های تیر و مرداد سال ۹۳ از مکانیزم‌های تشویقی و تخفیف بهای برق برخوردار شوند.

وی ادامه داد: بی‌شک کنترل مصرف در فصل گرما توسط تمام مشترکان یک ضرورت است و می‌تواند در کاهش خاموشی‌ها موثر باشد.

قنبری تصریح کرد: مشترکانی که تمایل به مشارکت در این طرح تابستانه دارند می‌توانند با مراجعه به مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها به انعقاد تفاهم نامه مبادرت کنند.‌


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر