۱۳:۴۶:۲۵ - دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴
معاون فرماندار مرودشت تأکید کرد: لغو امتیاز نانوایی های متخلف در شهرستان مرودشت
معاون فرماندار مرودشت تأکید کرد: امتیاز نانوایی های متخلف در شهرستان مرودشت لغو می گردد.   پارس دشت- سید مختار امیری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری مرودشت با اشاره به اهمیت و جایگاه “نان” در سبد غذایی مردم گفت: به منظور غنی سازی نان مصرفی شهروندان، طی مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان مرودشت،

Copy of DSC09910

معاون فرماندار مرودشت تأکید کرد: امتیاز نانوایی های متخلف در شهرستان مرودشت لغو می گردد.

 

پارس دشت- سید مختار امیری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری مرودشت با اشاره به اهمیت و جایگاه “نان” در سبد غذایی مردم گفت: به منظور غنی سازی نان مصرفی شهروندان، طی مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان مرودشت، واحدهای نانوایی موظف گردیدند ضمن استفاده از آرد ۷ درصد، مکمل های بهبود دهنده، گلوتین، ویتامین c، روغن و… را به نان اضافه نمایند.

 

وی ادامه داد: در حقیقت افزایش قیمت نان های بربری، فانتزی و … در راستای بالابردن کیفیت نان تولیدی واحدها، انجام گرفته و بنابراین انتظار می رود نانوایی ها نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

امیری به افزایش نظارت بر کار نانوایی ها نیز اشاره نمود و گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات، خرید و فروش امتیاز نانوایی ها، ممنوع شده و همچنین بازدیدهای مشترکی با هماهنگی اتحادیه و اداره بهداشت شهرستان صورت می گیرد که این نظارت ها بر واحدهای سنگک و بربری بیشتر است.

 

وی تصریح کرد: واحدهای نانوایی سنگک و بربری به هیچ عنوان مجاز به افزودن جوش شیرین به تولیدات خود نیستند و در این مورد سخت گیری جدی خواهد شد.

 

معاون اجرایی فرماندار مرودشت تأکید نمود: در حال حاضر اغلب خبازان شریف شهرستان مرودشت، به اجرای این قوانین پایبند هستند و با تلاش و کوشش سعی در بهبود کیفیت نان تولیدی خود دارند و سخت گیری و برخورد با اندک متخلفین نیز به منظور جلوگیری از تضییع حقوق این دسته از خبازان است.

 

این مسئول ارشد شهرستان افزود: قطع سهمیه آرد، پلمب همراه با نصب پلاکارد و در نهایت لغو امتیاز واحد نانوایی متخلف از جمله برنامه هایی است که کارگروه آرد ونان شهرستان برای برخورد با متخلفینی که مصوبه افزودن مکمل های غذایی به نان و دیگر موارد را رعایت ننمایند، در نظر گرفته شده که به منظور حفظ سلامت شهروندان، به هیچ عنوان در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

 

سید مختار امیری به سیاست های تشویقی کارگروه آرد و نان نیز اشاره کرد و بیان داشت: از سوی دیگر، امتیاز واحدهایی که نان با کیفیت به شهروندان شریف مرودشتی ارائه نمایند نیز محاسبه می گردد تا ضمن معرفی نانوایی های برتر به شهروندان، شرایط ویژه ای نیز برای آنها در نظر گرفته شود.

 

عباس رحیمی مسئول شورای آرد و نان فرمانداری مرودشت نیز ضمن تأکید بر پیگیری حقوق شهروندان از سوی این شورا، گفت: این حق طبیعی و قانونی شهروندان شریف مرودشتی است که نان با کیفیت به آنها تحویل داده شود و ما نیز در مجموعه فرمانداری و کارگروه آرد و نان، در تلاشیم بستر لازم را فراهم سازیم.

 

وی افزود: لازم است شهروندان نیز در این زمینه پیگیر حقوق شهروندی خود باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا به منظور ارائه نظرات، مراتب را با سامانه ۱۴۹۰ وزارت بهداشت، یا از طریق اعلام کد نانوایی متخلف به اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان، اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آنها اقدام گردد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر