۱۲:۰۷:۲۴ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
حجت الاسلام والمسلمین بانشی
مغرضان از اعتراضات به حق مردم نسبت به مسائل معیشتی سوء استفاده نمودند
هفته نامه مرودشت، حجت الاسلام والمسلمین بانشی* امام جمعه بخش کامفیروز شمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حوادث اخیر ضمن بیان اینکه این اغتشاشات در ابعاد گوناگونی قابل بررسی است گفت: اولویت اصلی مسئولان و دستگاههای متولی نظم و امنیت شناخت ماهیت واقعی این حوادث می باشد. خطیب نماز جمعه

هفته نامه مرودشت، حجت الاسلام والمسلمین بانشی* امام جمعه بخش کامفیروز شمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حوادث اخیر ضمن بیان اینکه این اغتشاشات در ابعاد گوناگونی قابل بررسی است گفت: اولویت اصلی مسئولان و دستگاههای متولی نظم و امنیت شناخت ماهیت واقعی این حوادث می باشد.

خطیب نماز جمعه بخش کامفیروز شمالی با بیان این موضوع که عده ایی از اعتراضات به حق مردم نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی سوء استفاده نمودند بیان داشت:شناخت ماهیت واقعی این عده ی موج سوار و سوء استفاده گر،اینکه از کجا آمده اند و از کجا فرمان می گیرند باعث می شود که این تهدید تبدیل به فرصت شود.

امام جمعه بخش کامفیروز شمالی فضای مجازی و سایبری را موتور محرک و  ابزار اغتشاشات و دعوت های خیابانی از طرف بیگانگان دانست و ضمن گلایه از اینکه موتور محرک ما در دست بیگانگان است بیان داشت: برای قطع دست بیگانگان لازم است به طور اساسی فکری شود.

وی قرارگاه اصلی آشوب های اخیر را مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و عربستان سعودی دانست.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر