۱۵:۲۹:۲۶ - سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
میثاق اصحاب جبهه با ولایت
هفته نامه مرودشت- پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان سالهای حماسه و ایثار شهرستان مرودشت در آستانه دهه ولایت در مرودشت گرد هم آمدند. در آستانه دهه ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس، دومین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان مرودشت  با “عنوان میثاق با ولایت” با حضور رزمندگان دوران دفاع

هفته نامه مرودشت- پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان سالهای حماسه و ایثار شهرستان مرودشت در آستانه دهه ولایت در مرودشت گرد هم آمدند. در آستانه دهه ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس، دومین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان مرودشت  با “عنوان میثاق با ولایت” با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم در سالن ملاصدرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

 

در این گردهمایی که مفاخر سالهای جنگ، فرماندهان و غرورآفرینان مرودشتی دفاع مقدس حضور داشتند فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و همکاری صمیمانه در برگزاری این مراسم، طی سخنانی عنوان کرد: اگر امروز در قله های پیشرفت قرار داریم به برکت وجود ولایت است و خوشبختانه امروز در شرایط حساس منطقه ابتکار عمل در دست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

سردار سرلشکر غیاثی با اشاره به اهمیت تابعیت از اوامر ولی امر افزود: جوانان ما باید هوشیار باشند و در این مسیر محکم  و استوار بایستند، البته در طول این سالها ملت ما ثابت کردند که در همراهی با ولایت هماهنگ است و امروز باید قدر رهبری معظم را بدانیم  واین حکومت ولایی که ۳۹ سال از عمر بابرکتش می گذرد از سخت ترین گذرگاهها و اتفاقات عبور کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: باید شاکر خداوند متعال باشیم واین پرچم مقدس را به دست صاحب اصلی آن وجود مقدس ولیعصر(عج) برسانیم وامروزه سربازی ولایت لیاقت می خواهد که این لیاقت در وجود همه پیشکسوتان ما وجود دارد.

 

در این مراسم که با هدف تجدید دیدار رزمندگان و یادآوری خاطرات دفاع شکوهمند و مقدس در ۸ سال جنگ تحمیلی برپا شده بود، سرهنگ گرامی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان فارس و سرهنگ محمدی فرمانده سپاه مرودشت نیز حضور داشتند.

 

در این برنامه برخی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم به بازگویی خاطرات خود پرداختند.

 

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس از شهداء و دوران ۸ سال دفاع مقدس بر پا گردید و مورد توجه و استقبال دانشجویان و بازدید کنندگان قرار گرفت

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر