خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۱۱/۰۶ ۱۲:۱۲
شناسه خبر : 17973

میـلاد محسنی، رکورددار گینس شد

جناب محسنی رکورد خود را کجا و در چه زمانی ثبت نمودید؟ در کشور امارات شهر دبی ۴ دسامبر ۲۰۱۶ با حمایت اسپانسر گرانقدرم که نام خودم و ایشان را در موسسه رکوردهای جهانی گینس ثبت کردم.   ۲ – دلیل ثبت این رکورد در خارج از کشور چه بود؟ به دلیل اینکه اسپانسرم در ...

IMG-20161220-WA0047 (1)

جناب محسنی رکورد خود را کجا و در چه زمانی ثبت نمودید؟

در کشور امارات شهر دبی ۴ دسامبر ۲۰۱۶ با حمایت اسپانسر گرانقدرم که نام خودم و ایشان را در موسسه رکوردهای جهانی گینس ثبت کردم.

 

۲ – دلیل ثبت این رکورد در خارج از کشور چه بود؟

به دلیل اینکه اسپانسرم در شهر دبی سکونت داشت و از طرفی، تنها نمایندگی مؤسسه جهانی رکوردهای گینس در شهر دبی قرار دارد.

 

IMG-20161206-WA0029

۳ – در خصوص نحوه ثبت رکوردتان در صورت ممکن، توضیحات بیشتری بدهید؟

رکورد قبلی ثبت شده متعق به یک آلمانی بود که قبلا ۱۹۰ ضربه روپایی در یک دقیقه با توپ تنیس زده بود. من به لطف خدا و دعای پدر و مادر عزیزم در حضور داوران گینس در یک دقیقه، با ۱۹۴ ضربه روپایی این رکورد را شکستم و موفق شدم آن را به نام ایران عزیز، به ثبت برسانم. این رکورد شامل توانایی کنترل ضربه های متوالی با پا به توپ تنیس است و پاسخ های حرکتی بدن معمولا سه پاسخ در یک ثانیه است ولی من موفق شدم ۱۴ ضربه بیش از استاندارد حرکتی بزنم. خود و اسپانسرم با تلاش شبانه روزی که داشتیم موفق به کسب این موفقیت شدیم.

 

۴ – چه کسانی در راه ثبت این رکورد در کتاب گینس به شما کمک کردند؟

قبل از هرچیز باید از لطف خدا که نسبت به بنده داشته بسیار فراوان سپاسگزاری کنم. همه دوستان به بنده محبت داشته اند ولی کسانی که وظیفه خود می دانم به صورت ویژه قدردانی داشته باشم، از پدر و مادر عزیزم، اسپانسرم آقای فؤاد تمیز، آقای خورشیدی از خیرین شیراز، دکتر سبحان منش (ورزشی)، مدیر برنامه سرکار خانم کشاورزی، مشاور ورزشی آقای جمشیدی نژاد، دوست عزیزم فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال.

همچنین از جناب صالحی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت که در تمام این مسیر سخت، مشاور و راهنمای من بوده اند کمال تشکر را دارم.

 

IMG_20170115_172848

۵ – پیام شما به جوانان دیگر چیست؟

بعنوان یک برادر از ایشان می خواهم که هدف خودشان را در زندگی مشخص و دنبال کنند و از یاد خدا غافل نشوند و با پشتکار بسیار، تمرین و ممارست داشته باشند تا به اهدافشان برسند.

 

۶ – بعنوان ورزشکاری که نامش در کتاب گینس ثبت شده است، برای ورزشکارانی که میخواهند جهانی بشوند چه پیامی دارید؟

زمانی که با یک قهرمان روبرو می شویم که در مسابقات پیروز شده است و در رسانه ها راجع به وی صحبت می کنند، فکر می کنیم کار راحتی انجام شده است اما واقعیت امر این است که هیچ چیز باارزشی، به آسانی به دست نمی آید و باید برای رسیدن به اهداف، سخت تلاش کرد.

 

IMG_20170109_151434_095

۷ – پس از ثبت رکورد، در چه برنامه هایی شرکت کردید؟

شب پارسی، خندوانه، اخبار استان فارس، مصاحبه رادیویی ورزش ایران و ۲۵ سایت معتبر کشوری از جمله خبر آنلاین، خبر ورزش و …..

 

۸ – سخن پایانی؟

رکوردهای متعددی دارم و سه تا از رکوردهای جدیدم آماده است که می توانم آنها را هم ثبت کتاب گینس کنم. امیدوارم با حمایت مسئولین و اسپانسرها بتوانم نخستین ایرانی و مرودشتی باشم که نام خود را چهار بار در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است. انشاالله

در ادامه، با سرکار خانم فاطمه کشاورزی، مدیر برنامه این ورزشکار شایسته شهرستان نیز گفتگوی کوتاهی انجام دادیم:

 

۲۰۱۶۱۱۰۴_۱۸۲۵۵۵

سرکار خانم کشاورزی چندین سال است که در کنار این جوان شایسته شهرمان، فعالیت دارید و کمک می کنید که به اهدافش برسد، نقش شما در این زمینه چه بوده است؟

در ابتدا، این افتخار بزرگ جهانی را به خانواده محترم محسنی، همشهریان و تمام ورزش دوستان تبریک میگویم‌.

تمام تلاش من این بود که با انجام هماهنگی و پیگیری های پزشکی، اداری و… آقای محسنی را برای رسیدن به اهدافش، یاری نمایم.

خوشبختانه لطف خدا مثل همیشه شامل حال ما شد و میلاد محسنی، با همت و اراده مثال زدنی خویش، توانست نام خود را در کتاب گینس به ثبت برساند البته هرکاری سختی های خودش را دارد ولی به نظرم، دشواری های این راه، گرچه بسیار زیاد بود اما پایان شیرینی داشت.

در پایان از مسولین محترم تقاضا دارم استعداد این جوان را درک کنند و همکاری بیشتری با ما داشته باشند.

 

منبع: هفته نامه مرودشت