۷:۴۷:۵۲ - سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳
ناوگان تاکسی شهری درسعادتشهر ساماندهی می شود+ تصاویر
جلسه ای با حضور محمد سکوت شهردار و گودرزی معاونت شهرداری و کمیته فنی و خدمات شهر و واحد تاکسیرانی با موضوع ساماندهی حمل و نقل درون شهری برگزار شد. به گزارش طنین پاسارگاد، در ابتدای جلسه گودرزی معاونت شهرداری ابتدا به بیان اقدامات انجام شده در رابطه با حمل ونقل درون شهری از جمله

جلسه ای با حضور محمد سکوت شهردار و گودرزی معاونت شهرداری و کمیته فنی و خدمات شهر و واحد تاکسیرانی با موضوع ساماندهی حمل و نقل درون شهری برگزار شد.

به گزارش طنین پاسارگاد، در ابتدای جلسه گودرزی معاونت شهرداری ابتدا به بیان اقدامات انجام شده در رابطه با حمل ونقل درون شهری از جمله ثبت نام متقاضیان، شناسایی ایستگاه های تاکسی و نصب تابلو، معرفی رانندگان به مراجع ذی صلاح و انجام امور اداری درخصوص بیمه و سوخت وانت بار و تاکسی شهری  در ماه های مهر و آبان پرداخت و گفت: کارهای مطالعاتی این طرح انجام و جلسات لازم در همین رابطه با اعضای محترم شورا برگزار شده است.

 

 گودرزی درادامه به اقداماتی از جمله صدو رکارت صلاحیت برای واجدین شرایط برابر مقررات و ضوابط، کد گذاری و نصب آرم و برچسب بر روی خودرو و راه اندازی و عملیاتی نمودن ناوگان تاکسی شهری در آذرماه پرداخت.

 

در ادامه سکوت شهردار سعادت شهر اظهار داشت : گشت تاکسیرانی از اهم موضوعات حمل ونقل درون شهری برای جلوگیری از بی نظمی است که بدلیل عدم درآمد شهرداری باید از یکی از تاکسی ها استفاده شود که این عمل باعث قطع خدمات وی میشود و به ناچار باید از یک ماشین شخصی استفاده کرد.

 

وی گفت: تعداد تاکسی های هر ایستگاه باید باتوجه به اوج نیاز شهروندان مشخص شود تا مشکلی پیش نیاید و مسافران در ایستگاه ها منتظر نمانند. تعداد تاکسی های مشخص شده در شهر ۲۲ دستگاه می­باشد (  ۱۲ دستگاه شهر سعادت شهر، ۸ دستگاه محله علی آباد و ۲ دستگاه محله بوکان). در روستاها نیز نیازسنجی شود به چه تعداد ایستگاه تا عمق شعاع ۲۰ کیلومتر نیاز دارند.

 

ضمناً نرخ کرایه و مسیرها و کروکی مسیر حرکت تاکسی ها توسط شهرداری تهیه و جهت تصویب به شوراهای محترم اسلامی شهر نیز پیشنهادشده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر