خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۱/۰۶ ۰۵:۲۹
شناسه خبر : 19119

نخستین بیانیه هیأت بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرستان مرودشت

نخستین جلسه هیات بازرسی انتخابات شهرستان مرودشت در محل فرمانداری مرودشت تشکیل شد.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، در این جلسه که به ریاست سیدمختار امیری معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان تشکیل شد، ضمن مرور آئین نامه و دستورالعمل های هیات بازرسی، به مصادیق تخلفات انتخاباتی اشاره گردید.   امیری رئیس هیات ...

هیات بازرسی

نخستین جلسه هیات بازرسی انتخابات شهرستان مرودشت در محل فرمانداری مرودشت تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، در این جلسه که به ریاست سیدمختار امیری معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان تشکیل شد، ضمن مرور آئین نامه و دستورالعمل های هیات بازرسی، به مصادیق تخلفات انتخاباتی اشاره گردید.

 

امیری رئیس هیات بازرسی شهرستان با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو و ضرورت رصد کردن شرایط اجتماع گفت: باید مقدمات برگزاری انتخابات آرام و قانونمند را در حوزه شهرستان مهیا سازیم و این کار از طریق ممانعت از تبلیغات زودتر از موعد و پیگیری اجرای قوانین انتخاباتی میسر است.

 

معاون عمرانی فرمانداری مرودشت به اهمیت تعامل با هیات های نظارت و اجرایی اشاره و خواستار حضور مسئولانه اعضای هیات بازرسی شهرستان در شعب اخذ رای گردید. در ادامه این جلسه سایر موارد مطرح و نخستین بیانیه هیات بازرسی انتخابات شهرستان مرودشت بشرح زیر اعلام گردید:

 

 

  • باطلاع شهروندان محترم و کاندیداهای انتخابات می رساند:

در اجرای مواد ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری(اصلاحی ۹۱/۱۰/۲۶) و ۶۶ قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور،هیات بازرسی انتخابات شهرستان مرودشت به ریاست سیدمختار امیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان مرودشت، تشکیل و رسما کار خود را از تاریخ ۹۶/۱/۲ آغاز نموده است.

 

در همین ارتباط هیات بازرسی انتخابات مرودشت از شهروندان درخواست دارد هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی نامزدها و هواداران آنها را به این ستاد گزارش دهند.

 

هیات بازرسی انتخابات شهرستان مرودشت از کاندیداهای محترم شورای شهر مرودشت درخواست مینماید که از هرگونه تبلیغ پیش از موعد مقرر چه در فضای مجازی و چه از طرق دیگر خودداری نمایند.بدیهی است موارد تخلف انتخاباتی کتبا به هیات های اجرایی و نظارت انتخابات اعلام خواهد شد.

 

در این اطلاعیه آمده است،به منظور کنترل صحت جریان انتخابات، این ستاد آماده دریافت گزارش های مردمی مربوط به وقوع تخلف و مواردی که موجب مخدوش شدن حسن جریان انتخابات است می باشد.

 

در پایان از مردم شریف شهرستان درخواست میشود هرگونه تخلف انتخاباتی را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۹۰ و۱۰۰۰۰۹۸۰ به دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات در فرمانداری شهرستان مرودشت پیامک نمایند..