خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۷/۰۵ ۱۵:۴۵
شناسه خبر : 20710

نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهرستان مرودشت

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت از برگزاری نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهرستان مرودشت با عنوان “عقیق عشق” خبر داد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، صالحی با اعلام این خبر و با اشاره به قدرت شگرف تصویر در روایت عزاداری ارزشمند مردم شهرستان در ایام محرم ...

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت از برگزاری نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهرستان مرودشت با عنوان “عقیق عشق” خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، صالحی با اعلام این خبر و با اشاره به قدرت شگرف تصویر در روایت عزاداری ارزشمند مردم شهرستان در ایام محرم بیان داشت: ثبت لحظات زیبای عزاداری و حضور آحاد مختلف مردم در عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) وظیفه آرمانی هنرمندان عکس و تصویر است.

 

وی افزود: هنرمندان با ثبت این لحظات ارزشمند، دین خود به معنویات جاری عاشورا را ادا نموده و زمینه ساز تداوم فرهنگ آسمانی عاشورا خواهند بود.

 

لازم به ذکر است که سوگواره عکس عاشورایی شهرستان مرودشت در دو بخش دوربین عکاسی و موبایل برگزار شده و در هر بخش سه اثر بعنوان آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

 

علاقمندان می توانند آثار خود را از تاریخ ۵ تا ۲۵ مهر به انجمن فیلم شهرستان مرودشت واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت تحویل دهند.

 

نحوه تحویل آثار:

صبح ها: انجمن فیلم شهرستان مرودشت واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت

بعدازظهر: خانه فرهنگ شهرستان مرودشت واقع در خیابان مسجدالرسول(ص)