۱۹:۱۱:۵۱ - پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳
نشست دهیاران روستاهای بخش مرکزی ارسنجان+ تصاویر
به مناسبت روز شهرداری و دهیاری و البته با چند روز تأخیر، نشست دهیاران روستاهای بخش مرکزی ارسنجان در سالن ولایت فرمانداری ارسنجان برگزار شد. در این نشست پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، بخشدار مرکزی ارسنجان در سخنانی ضمن تبریک این روز به دهیاران بخش مرکزی و تقدیر و تشکر از

به مناسبت روز شهرداری و دهیاری و البته با چند روز تأخیر، نشست دهیاران روستاهای بخش مرکزی ارسنجان در سالن ولایت فرمانداری ارسنجان برگزار شد.

در این نشست پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، بخشدار مرکزی ارسنجان در سخنانی ضمن تبریک این روز به دهیاران بخش مرکزی و تقدیر و تشکر از زحمات آنان به خصوص کسانی که در بحث آموزش بیشترین نمرات را کسب نموده بودند، تذکراتی را در خصوص بهبود عملکرد دهیاری ها به کلید داران روستاهای ارسنجان بیان کرد.

رعایت قانون در مورد نحوه ی مصرف اعتبارات دهیاری ها، رعایت سلسله مراتب به خصوص در مکاتبات و پرهیز از نامه پراکنی های بی مورد، همکاری با شرکت تعاونی دهیاران پویای ارسنجان، جیره بندی آب آشامیدنی در روستاها و لزوم تشویق همگان به صرفه جویی، و جمع آوری و دفن بهداشتی زباله های روستایی از مواردی بود که مهندس اسداله اسکندری در خصوص آن ها تذکراتی را ارائه نمود.

سید محمدیوسف کاظمی سرپرست فرمانداری ارسنجان نیز در سخنانی ضمن تبریک مجدد روز شهرداری ها و دهیاری ها، خواستار هماهنگی بیشتر بین دهیاری ها و فرمانداری و سایر ادارات شهرستان شد.

سپس برخی از دهیاران در خصوص مشکلات مختلف روستاها نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح نمودند و در پایان با اهدای جوایزی، از دهیارانی که در دوره آموزشی و آزمونی که اخیراً در سطح استان برگزار شده بود بیشترین نمرات را کسب کرده بودند تقدیر به عمل آمد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر