۸:۳۹:۲۱ - چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
نشست مشترک دادستان و هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مرودشت
مسؤولان و مدیران قضایی و هیأت بازرسی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان مرودشت برای رصد و پایش انتخابات نشست مشترک برگزار کردند. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، نشست مشترک اعضای هیأت بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرستان با دادستان عمومی و انقلاب در محل دفتر دادستان برگزار گردید.   در ابتدای این جلسه سید

IMG-20170414-WA0027

مسؤولان و مدیران قضایی و هیأت بازرسی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان مرودشت برای رصد و پایش انتخابات نشست مشترک برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، نشست مشترک اعضای هیأت بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرستان با دادستان عمومی و انقلاب در محل دفتر دادستان برگزار گردید.

 

در ابتدای این جلسه سید مختار امیری رییس هیأت بازرسی شهرستان مرودشت با تشکر از همکاری و تلاش بی‌وقفه دادستان در امور جاری شهرستان، بر تداوم این همکاری و تعامل بیشتر هیأت بازرسی و مجموعه دادگستری تأکید کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و ضرورت پاسداری از سلامت انتخابات، تصریح کرد: مردم، مجموعه دادگستری و عوامل اجرایی و نظارت انتخابات را امین خود می‌دانند و وظیفه همه ماست که این اعتماد را پاس بداریم.

 

رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مرودشت با اشاره به تخلفات رایج در انتخابات همچون توزیع کارت ویزیت و تشکیل گروه‌های هواداری در فضای مجازی که از مصادیق تبلیغات زودهنگام انتخاباتی می‌باشد، خواستار اِعمال قانون نسبت به متخلفین گردید.

 

باقر بوستانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرودشت نیز در این نشست ضمن تشکر از پیگیری‌های مستمر هیأت بازرسی انتخابات مرودشت، به موارد احتمالی تخلف و مجازات‌های پیش‌بینی‌شده در قانون اشاره و خواستار ارائه مستندات به مراجع قانونی گردید.

وی با تأکید بر رعایت بی طرفی و برخورد بدون مماشات با افرادی که قصد لطمه به فرآیند انتخابات در شهرستان را دارند، تاکید کرد: دادگستری شهرستان مرودشت به روال ادوار گذشته پیش‌بینی‌های لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و بانشاط انجام داده و تلاش خود را در مسیر حضور حداکثری مردم این شهرستان به کار خواهد بست.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر