۱۹:۴۹:۳۲ - پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳
نشست پیشکسوتان بسیج مرودشت+ تصاویر
همزمان با ششمین روز هفته بسیج، نشست صمیمی پیشکسوتان بسیج مرودشت برگزار شد.   به گزارش “پارس دشت” نشست صمیمی پیشکسوتان بسیج مرودشت با حضور سرهنگ محمدی فرمانده سپاه مرودشت، دکتر داریوش احمدی شهردار مرودشت و جمعی دگر از مسئولین و بسیجیان مرودشتی در باشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.   سرهنگ علی محمد محمدی،

همزمان با ششمین روز هفته بسیج، نشست صمیمی پیشکسوتان بسیج مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش “پارس دشت” نشست صمیمی پیشکسوتان بسیج مرودشت با حضور سرهنگ محمدی فرمانده سپاه مرودشت، دکتر داریوش احمدی شهردار مرودشت و جمعی دگر از مسئولین و بسیجیان مرودشتی در باشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.

 

سرهنگ علی محمد محمدی، در این دیدار و پس از پخش کلیپی از سخنان آیت الله خامنه ای در مورد بسیج، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بسیج، یک نیروی صرفأ نظامی نیست، بیان داشت: نیروی بسیج باید در تمام زمینه های علمی، تربیتی، انسانی و اخلاقی، پیشرو باشد.

 

وی افزود: امروز کشور نیاز دارد فضای معروف در آن حاکم باشد و به سمت اقامه حق و عدالت برود و میل به معنویت در آن گسترش یابد و هر بسیجی با منش خود و دارا بودن خصایصی چون مسئولیت پذیری، تلاش در زمینه های مختلف علمی و اجتماعی و …، می تواند محور این حرکت باشد.

 

در انتهای این برنامه نیز آقایان عزیزی و زارع به اجرای سروده های خود پرداختند.

IMG_3730 IMG_3732 IMG_3733IMG_3724 IMG_3727IMG_3728 IMG_3735 IMG_3737IMG_3746 IMG_3748

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر