۱۵:۲۹:۰۹ - سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶
نصب دوربین های ترافیکی در خیابانهای مرودشت
شهردار مرودشت از نصب دوربین‌های ترافیکی در نقاط پرتردد این شهر خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید منصور جعفری شامگاه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرداری از شهر مرودشت به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان فارس یاد کرد و بیان داشت: جهت کنترل بهتر عبور و مرور بخشی از خیابان‌های پرتردد شهر

13960202001791_Test_PhotoH

شهردار مرودشت از نصب دوربین‌های ترافیکی در نقاط پرتردد این شهر خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید منصور جعفری شامگاه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرداری از شهر مرودشت به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان فارس یاد کرد و بیان داشت: جهت کنترل بهتر عبور و مرور بخشی از خیابان‌های پرتردد شهر به دوربین‌های نظارت ترافیکی مجهز شد و درصدد هستیم ان‌شاءالله در آینده نزدیک سایر نقاط مهم را هم به این مرکز متصل کنیم.

 

شهردار مرودشت ادامه داد: در حال حاضر پنج عدد پایه با شش دوربین نظارتی در شهر در حال نصب است و در مرکز کنترل هوشمند ترافیک هم کلیه تجهیزات اعم از مانیتورینگ و سرورهای مدیریت تصاویر با مدیریت مرکزی در محل شهرداری نصب شده است. وی بیان کرد: با استقرار پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری به کلیه تخلفات رانندگی نظیر عبور از چراغ‌قرمز و چراغ زرد، توقف روی خط عابر پیاده و سایر تخلفات رسیدگی و پس از صدور قبض جریمه از طریق پست به آدرس مالک وسیله نقلیه ارسال می‌گردد.

 

شهردار مرودشت با بیان اینکه نصب دوربین در شهر موجب بالا رفتن ضریب امنیت شده و در بحث نظارتی و کنترلی سبب ارتقاء فرهنگ ترافیکی خواهد بود خاطرنشان کرد: در میدان امام خمینی (ره)، تقاطع شهید صدوقی، تقاطع خیابان مدرس، خیابان هفت تیر تقاطع ابوذر و خیابان امام خمینی دوربین نصب شده است.

 

جعفری در ادامه افزود: جهت استفاده بهینه از زیرساخت‌های شهری، روان‌سازی ترافیک و نظارت بر سطح شهر، مرکز کنترل ترافیک در شهر مرودشت بااعتباری بالغ‌ بر سه میلیارد ریال به‌زودی راه‌اندازی می‌گردد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر