۱۵:۰۴:۰۶ - یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳
نماینده مرودشت برابر شهرداری زاهدان به پیروزی رسید
تیم فوتبال پویندگان تلاش مرودشت در آغاز مرحله پایانی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی برابر شهرداری زاهدان به پیروزی رسید.   به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، دور دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان با برگزاری چند مسابقه آغاز شد که در یکی از بازی‌های برگزار شده تیم

IMG-2250

تیم فوتبال پویندگان تلاش مرودشت در آغاز مرحله پایانی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی برابر شهرداری زاهدان به پیروزی رسید.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، دور دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان با برگزاری چند مسابقه آغاز شد که در یکی از بازی‌های برگزار شده تیم پویندگان تلاش مرودشت برابر حریف خود به پیروزی رسید.

 

در این مسابقه تیم پویندگان تلاش فارس در خانه در مقابل پرسپولیس زاهدان قرار گرفت و موفق شد در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داده و ۳ امتیاز با ارزش را برای خود اندوخته کند.

 

در این بازی که درحضور فوتبال دوستان مرودشتی برگزار شد تیم قدرتمند پرسپولیس زاهدان که از تعداد زیادی بازیکنان غیر بومی سود مى برد روى فرار زیبای اصغر زارع در دقیقه ۵٣ دروازه خود را گشوده دید تا نماینده فارس برنده این بازی باشد.

 

در این گروه تیم‌های استانداری کرمانشاه، شهرداری فیروزآباد فارس، کارای شیراز، برق شیراز، شهرداری ماهشهر، فرهنگ رامهرمز، شهرداری اراک، نفتون مسجد سلیمان، شاهین بوشهر و میناب طیور هرمزگان نیز حضور دارند.

 

تیم پویندگان تلاش مرودشت در مسابقه بعدی خود در میناب به دیدار تیم فوتبال میناب طیور هرمزگان می‌رود و به دنبال دومین پیروزی متوالی است.

 

این تیم در دور نخست مرحله گروهی لیگ آزادگان با اقتدار عنوان نخست را به دست آورد تا جواز حضور در دور دوم را کسب کند و به همراه ۳ نماینده دیگر استان فارس به دنبال صعود به دسته بالا‌تر باشد.

 

سایر دیدارهای هفته نخست مرحله دوم دور گروهی امروز در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و نمایندگان فارس به مصاف حریفان خود می‌روند.

  1. علی   دی ۱۵, ۱۳۹۳  

    چرا این خبر اینقدر با تاخیردر سایت منتشر شد.ت.

    پارس دشت:
    مخاطب گرامی، به دلیل انتقال سایت، امکان درج اخبار وجود نداشت اما پس از رفع مشکل، به علت اهمیت این خبر، بر روی سایت قرار گرفت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر