خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۴/۰۳ ۰۴:۲۶
شناسه خبر : 8185

هشدار وزارت بهداشت درباره ۳ داروی غیرمجاز چاقی

سازمان غذا و دارو، دو نمونه ژل و یک کپسول چاقی را غیر مجاز و غیرقابل مصرف اعلام کرد و از شهروندان در خواست کرد برای حفظ سلامتی خود از این محصولات استفاده نکنند.   به گزارش پایگاه خبری سازمان غذا و دارو(ایفدونا)، فرآورده‌های “ژل دنتامکس” و “ژل مسکن موضعی Best Mentora” ساخت شرکت گل ...

image_13940402886277

سازمان غذا و دارو، دو نمونه ژل و یک کپسول چاقی را غیر مجاز و غیرقابل مصرف اعلام کرد و از شهروندان در خواست کرد برای حفظ سلامتی خود از این محصولات استفاده نکنند.

 

به گزارش پایگاه خبری سازمان غذا و دارو(ایفدونا)، فرآورده‌های “ژل دنتامکس” و “ژل مسکن موضعی Best Mentora” ساخت شرکت گل دارو تخت جمشید و همچنین فرآورده ای که تحت عنوان “کپسول چاقی فرشته” به فروش می‌رسد به دلیل اینکه هیچ گونه مجوزی اعم از تاسیس، واردات، تولید، توزیع و عرضه از اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ندارند غیر مجاز اعلام می‌شود.

 

سازمان غذا و دارو از شهروندان درخواست کرد چنانچه محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده کنند موارد تخلف را به روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های سراسر کشور و همچنین نیروی انتظامی اطلاع دهند تا باعث جمع آوری فرآورده‌های مذکور شود.

 

در این راستا شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان غذا و دارو آماده دریافت اطلاعات لازم در زمینه مراکز عرضه فرآورده‌های فوق است.