۷:۵۰:۲۴ - شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
همایش تجلیل از دانش آموزان مقام آور مرودشتی در مسابقات استانی
به همت کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش مرودشت، همایش تجلیل از مقام آوران استانی رشته های ورزشی در این شهرستان برگزار شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت،به همت کارشناسی تربیت بدنی این اداره ، همایش تجلیل از مقام آوران استانی رشته های ورزشی در این شهرستان برگزار

به همت کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش مرودشت، همایش تجلیل از مقام آوران استانی رشته های ورزشی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت،به همت کارشناسی تربیت بدنی این اداره ، همایش تجلیل از مقام آوران استانی رشته های ورزشی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که در محل سالن ولیعصر (عج) باشگاه فرهنگیان مرودشت برگزار شد، از دانش آموزان عضو تیم های ورزشی که در مسابقات دانش اموزان سراسر استان فارس حائز رتبه های برتر شده بودند تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم،مرتضی چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت طی سخنانی، باتشکر از تمامی مربیان و سرپرستان و دانش آموزان اعزامی به مسابقات استانی و کسب افتخار برای شهرستان، برنامه ریزی خوب و مدون را دلیل اصلی موفقیت ها دانست.

چراغی با بیان اینکه ورزش و ورزشکار نیازمند تربیت همه جانبه است گفت :جامعه ورزشی ما باید بیش از پیش به حوزه تربیت اسلامی وارد شود و از فرهنگ غنی آن بهره مند گردد.

نکته حائزاهمیت در این مراسم حضور و تجلیل از دو ملی پوش مرودشتی در عرصه دانش آموزی بود. محمد زارعی عضو تیم ملی فوتسال دانش آموزی جمهوری اسلامی و آقای گل فوتسال جهان که در مسابقات دانش آموزی جهان به مقام دوم دست یافت و نیز فاطمه طهماسبی، عضو تیم ملی فوتبال نونهالان جمهوری اسلامی ایران و کاپیتان تیم ملی که در مسابقات اسیائی به مقام سوم دست یافتند.

در فواصل مختلف همایش و در پایان آن، از مقام آوران استانی تیم های ورزشی دانش آموزی به اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر بعمل آمد.

در پایان اشاره ای به مقام های کسب شده توسط دانش آموزان ورزشکار مرودشتی در مسابقات استانی داریم.

۱- مقام اول مسابقات امادگی جسمانی مقطع متوسطه دوره اول به مربیگری غلامحسین ایزدی و سرپرستی حمید طهماسبی

۲- مقام اول مسابقات والیبال مقطع متوسطه دوره اول به مربیگری مهدی جاویدی و سرپرستی علی محمد فروزان

۳- مقام اول مسابقات فوتسال  دختران مقطع ابتدائی به مربیگری سرکارخانم نگین پاکدل و سرپرستی سرکارخانم نفیسه سعادت نژاد

۴- مقام دوم مسابقات بدمینتون مقطع ابتدائی به مربیگری  بیژن خانعلی زاده و سرپرستی جواد زارعی

۵- مقام سوم امادگی جسمانی مقطع ابتدائی به مربیگری کمال دهقانی و سرپرستی حمیدرضا زارع

۶- مقام سوم دوومیدانی مقطه متوسطه دوره اول به مربیگری بهنام قهرمانی و سرپرستی افشین رعیت

۷-مقام سوم دوومیدانی مقطه متوسطه دوره دوم به مربیگری مسعود رضائی و سرپرستی مسلم یوسفی

۸- مقام سوم تنیس روی میز مقطع متوسطه دوره اول به مربیگری جمال طهماسبی و سرپرستی بهرام امیدی

بر چسب ها: ,

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر