۱۹:۳۶:۰۸ - پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵
«هم ولایتی» به مذاق اهالی سیدان خوش نیامد!
به گزارش خبرنگار هفته نامه مرودشت از سیدان، شهروندان  سیدانی با تماس های متعدد و ارسال پیامک به خبرنگار هفته نامه نسبت به نحوه تهیه برنامه” هم ولایتی” در سیدان که  در ۲۹ اسفند ماه سال گذشته از شبکه فارس پخش شده بود اعتراض کردند.   ایشان مدعی شدند برنامه یاد شده معرفی ضعیفی از

vlcsnap-2016-04-09-19h22m22s242

به گزارش خبرنگار هفته نامه مرودشت از سیدان، شهروندان  سیدانی با تماس های متعدد و ارسال پیامک به خبرنگار هفته نامه نسبت به نحوه تهیه برنامه” هم ولایتی” در سیدان که  در ۲۹ اسفند ماه سال گذشته از شبکه فارس پخش شده بود اعتراض کردند.

 

ایشان مدعی شدند برنامه یاد شده معرفی ضعیفی از شهر و روستاهای بخش سیدان ارائه کرده و اساسا تهیه چنین محتوایی را مناسب منطقه سیدان که دارای ویژگیهای خاص کشاورزی، اجــتماعی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی می باشد ندانستند. اهالی یاد شده از مسئولین شهر و بخش سیدان خواستار دقت بیشتر و نظارت بر تهیه چنین برنامه ها و بهره گیری از تلاش برنامه سازان صدا و سیمای مرکز فارس در معرفی شایسته این منطقه شدند.

 

نقد فنی و کارشناسانه برنامه یاد شده در شماره آتی هفته نامه مرودشت به چاپ خواهد رسید.

  1. اسماعیلی   فروردین ۲۷, ۱۳۹۵  

    سلام.منم چندقسمت ازین برنامه همولایتی دیدم.بنظرمن که زیاد کارشناسانه ب معرفی مناطق پرداخته نمیشه.مجریش ک جوری سوال میپرسه ک انگار جوابو میذاره تو دهن طرف

  2. محسن   فروردین ۲۷, ۱۳۹۵  

    مردم سیدان اصلا اعتراضی نداشتن این نامه را …. نوشته که به نوعی بگوید ……
    مردم اینروزا اینقدر مشکل دارن که بخوان در این خصوص نامه بنویسند
    اینکارها و نامه ها از برنامه ریزیهای آقایون است برای …….

    پارس دشت:
    مخاطب گرامی، این مطلب بر اساس پیامک های ارسالی تعدادی از فرهنگیان و هنردوستان محترم سیدان و یا مراجعه حضوری برخی از شهروندان سیدانی تنظیم شده است. خواهشمند است جنابعالی چنانچه مدرکی دال بر ادعای خود دارید، به آدرس parsdasht93@gmail.com ارسال نمایید.
    با تشکر

  3. سجادیان   فروردین ۳۰, ۱۳۹۵  

    آقا محسن عزیز اینکه به این قاطعیت موضوع رو منکر می شوید جای تعجب است!اینکه خود را درمقام قضاوت،فهم و درک شهروندان و اهالی فهیم سیدان را به مشغله کاری ربط می دهید توهینی است آشکار به شعور و درک مردم سیدان.بهتر است واقعبینانه و به دور از تعصب وهیجان اظهار نظر بفرمایید. بنده به شخصه از زمان پخش این برنامه تا کنون در محافل مختلف شاهد اعتراض پخش این برنامه بودم بدون حتی یک موافق.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر