۱۴:۵۳:۲۲ - دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴
هنرمندان مرودشتی در همدان به روی صحنه رفتند
در دومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هشت نمایش در بخش صحنه ای و هفت نمایش در بخش خیابانی اجرا شد.   ایرنا- همزمان با دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر روز جمعه نمایش های نترسک به کارگردانی محمد رضا فلاحی از مرودشت سانس در سالن اصلی مجتمع فرهنگی بوعلی،

natarsak  (10)

در دومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هشت نمایش در بخش صحنه ای و هفت نمایش در بخش خیابانی اجرا شد.

 

ایرنا- همزمان با دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر روز جمعه نمایش های نترسک به کارگردانی محمد رضا فلاحی از مرودشت سانس در سالن اصلی مجتمع فرهنگی بوعلی، ورود الاغ ممنوع به کارگردانی فرزاد لباسی در پلاتو شماره یک مجتمع فرهنگی بوعلیو گل پری به کارگردانی محسن پور قاسمی در پلاتو شماره دو مجتمع فرهنگی هنری بوعلی بروی صحنه رفت.

 

اینجا وضعیت غیر طبیعه به کارگردانی محمد مهدی کلهری در سه سانس در سالن اصلی شهید آوینی و گل به کارگردانی فاطمه ابراهیمی اخوان در تئاتر شهر مجتمع فرهنگی سینمایی آوینی بروی صحنه رفت.

 

هاکلبرفین هم به کارگردانی احسان مجیدی در تالار فجر بروی صحنه رفت و نقاش پروانه به کارگردانی شراره طیار در سالن آمفی تئاتر اداره کل و نمایش ابرهای بادکنکی به کارگردانی الهام ابراهیم زاده در کانون مهدیه اجرا شد.

 

نمایش های خیابانی اکوان به کارگردانی سعید باغبانی و تو بگو تو چی؟به کاردانی بهداد بلیغ فر در شهر بازی رنگین کمان، ربات ها هم به کارگردانی لیدا وعیدی و خان چندم به کارگردانی نرگس خاک در پارک کودک در بخش خیابانی اجرا شد.

 

نمایش خیابانی بچه های کار به کارگردانی محمد رضا آگاه آبدزک به کارگردانی محمد رضا جعفری لفوت در محوطه سالن آوینی اجرا گردید.

 

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور گروههای نمایشی از هشت کشور مختلف دنیا و ۴۸ گروه نمایشی داخلی و خارجی نهم تا ۱۴ مهر ماه با دبیری شهرام کرمی در همدان در حال برگزاری است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر