۷:۰۸:۴۸ - پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
وجود «خفاش شب» در فارس، کذب محض است
رئیس کل دادگستری فارس با تکذیب شایعات اخیر ایجاد شده به ویژه در فضای مجازی مبنی بر جنایت توسط گروه خفاش شب گفت: این اخبار کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، ذبیح‌الله خدائیان اظهار داشت: دستورات لازم در راستای

رئیس کل دادگستری فارس با تکذیب شایعات اخیر ایجاد شده به ویژه در فضای مجازی مبنی بر جنایت توسط گروه خفاش شب گفت: این اخبار کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، ذبیح‌الله خدائیان اظهار داشت: دستورات لازم در راستای برخورد با عوامل ایجاد‌کننده چنین شایعاتی از طرف دستگاه قضایی صادر شده است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی زمینه گسترش و دامن زدن به چنین شایعاتی را فراهم کرده که لازم است کاربران فضای مجازی فرهنگ استفاده از این فضا را آموخته و از انتشار و توسعه چنین شایعاتی پرهیز کنند.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: در روزهای ابتدایی شکل‌گیری این شایعه عدم صحت و کذب بودن آن از طرف مسئولان انتظامی استان هرمزگان اعلام شد و به صراحت تأکید می‌شود این خبر در استان فارس نیز کذب بوده و به‌یقین با عوامل شکل‌دهنده آن برخورد قانونی می‌شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر