۷:۴۳:۰۰ - سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴
پاس؛ قهرمان باشگاه های فوتبال پاسارگاد
مسابقات فوتبال باشگاه های شهرستان پاسارگاد با قهرمانی تیم فوتبال پاس سعادت شهر به پایان رسید و تیم های قدس سعادت شهر، فجر علی رسیده و درخشان علی آباد مقام های دوم تا چهارم را از آن خود نمودند. طنین پاسارگاد– در این دوره از مسابقات که با نام “یادواره شهدای حرم حضرت زینب(س)” برگزار

مسابقات فوتبال باشگاه های شهرستان پاسارگاد با قهرمانی تیم فوتبال پاس سعادت شهر به پایان رسید و تیم های قدس سعادت شهر، فجر علی رسیده و درخشان علی آباد مقام های دوم تا چهارم را از آن خود نمودند.

طنین پاسارگاد– در این دوره از مسابقات که با نام “یادواره شهدای حرم حضرت زینب(س)” برگزار شد، هشت تیم پاس سعادت شهر، قدس سعادت شهر، فجر علی رسیده، درخشان علی آباد، اداره راه و ترابری شهرستان پاسارگاد (راهبران)، امید اکبرآباد، کشاورز قائم آباد و هدف سیوند حضور داشتند.

 

این مسابقات، از اواخر شهریور ماه آغاز شد و در پایان، تیم فوتبال پاس سعات شهر با ۱۹ امتیاز مقام اول، تیم قدس سعات شهر با ۱۷ امتیاز مقام دوم و تیم فوتبال فجر علی رسیده با ۱۳ امتیاز مقام سوم را بدست آوردند. ضمن اینکه تیم راهبران (اداره راه و ترابری شهرستان پاسارگاد) بعنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.

 

در آخرین مسابقه که بین تیم های پاس سعادت شهر و قدس سعادت شهر برگزار گردید، دو تیم به نتیجه مساوی یک -یک رضایت دادند. در پایان این مسابقه جوایز تیم ها با حضور ایزدی فرماندار شهرستان، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان، دانشمند رئیس شورای شهر، هوشیار مدیریت جهاد کشاورزی، پیشکسوتان و مسئولین به تیم ها اهدا شد.

 

در پایان این دیدار، داور پیشکسوت شهرستان حمیدرضا کریمی  که چندین سال مسئولیت کمیته داوران شهرستان پاسارگاد را به عهده داشت از جامعه داوری خداحافظی کرد و از طرف هیئت فوتبال شهرستان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

 

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر