خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۵/۰۶ ۰۹:۳۳
شناسه خبر : 8811

پخش مستند گزارشی زوج قالیباف پاسارگادی از شبکه دو سیما

مستند گزارشی زوج قالیباف پاسارگادی از شبکه دو سیما پخش گردید.   به گزارش “پارس دشت”، مستند گزارشی زوج قالیباف پاسارگادی اعظم امیری و ابراهیم چالیگر، کاری از عبدالصمد سلیمانی از شبکه دو سراسری پخش گردید.   گزارشگر برنامه «خوبی از خودتونه» شبکه دو و برنامه «گلخانه» شبکه سه سیما، در خصوص این آیتم تصویری ...

ghalibaf1

مستند گزارشی زوج قالیباف پاسارگادی از شبکه دو سیما پخش گردید.

 

به گزارش “پارس دشت”، مستند گزارشی زوج قالیباف پاسارگادی اعظم امیری و ابراهیم چالیگر، کاری از عبدالصمد سلیمانی از شبکه دو سراسری پخش گردید.

 

گزارشگر برنامه «خوبی از خودتونه» شبکه دو و برنامه «گلخانه» شبکه سه سیما، در خصوص این آیتم تصویری اعلام کرد: این زوج قالیباف علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، در زمینه بافت فرش و تابلوفرش که از صنایع دستی باارزش کشورمان است، فعالیت دارند.

 

وی هدف از انعکاس این گزارش را علاوه بر رویکرد برنامه «خوبی از خودتونه» به موضوعات اجتماعی، ارج نهادن به تلاش افرادی دانست که هرگز روزنه های امیدواری را بسته نمی بینند و علاوه بر زندگی خانوادگی در کنار یکدیگر، فعالیت هنری و صنایع دستی خویش را نیز ادامه می دهند.

 

برنامه «خوبی از خودتونه«کاری زیبا از گروه اجتماعی شبکه دو سیما با اجرای «شهرام شکیبا «طنزپرداز نامدار کشور و تهیه کنندگی «سمانه فراهانی« تهیه کننده خوش ذوق سه شب در هفته، بعد از خبر ۲۰:۳۰ پخش می گردد و توانسته است با آیتم های مختلف، حس خوشایندی را در مخاطبان خویش به وجود آورد.

ghalibaf2 ghalibafUntitled-2