۱۵:۰۵:۱۵ - چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷
پیام نماینده مردم مرودشت به جشنواره هنرهای تجسمی هفته قرآن و عترت فارس
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، محمدمهدی برومندی نماینده مردم شریف مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به مناسبت برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی هفته قرآن و عترت فارس در مرودشت پیامی صادر کرد که امروز در آیین اختتامیه این جشنواره قرائت شد. متن این پیام به شرح زیر است: بسمه‌تعالی سلام بر

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، محمدمهدی برومندی نماینده مردم شریف مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به مناسبت برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی هفته قرآن و عترت فارس در مرودشت پیامی صادر کرد که امروز در آیین اختتامیه این جشنواره قرائت شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

سلام بر قرآن و سلام بر آل رسول (ص)

با درود به روح پرفتوح امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و آرزوی طول عمر و صحت رهبر معظم انقلاب اسلامی و عرض تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از ملوانان شجاع میهن در حادثه نفت‌کش سانچی.

سلام بر فرهیختگان و هنرمندان ارزش‌آفرین استان پهناور فارس و درود بر حاضرین، میهمانان و شرکت‌کنندگان جشنواره خوشنویسی و تجسمی قرآن و عترت فارس به میزبانی شهرستان پر غرور مرودشت.

بر خود می‌بالیم که در محضر خوشنویسان نیک نهاد و نقاشان زیبایی‌آفرین استان فرهنگی فارس نشسته و آثار زیبای ایشان را به تماشا نشسته‌ایم.

خلق آثار و آفرینش‌های هنری در عرصه قرآن و عترت از دو جنبه واجد ارزش و اهمیت است: در مرحله نخست ارزش هنری آثار است که در پهنه فرهنگ و هنر این سرزمین ماندگار خواهد شد و در مرحله بعد و البته مهم‌تر ادای دین و احترام به آیین تابناک اسلام و دین رهایی‌بخش آخرین فرستاده خداست. خداوند را شاکریم که با تلاش وافر رئیس فرهیخته و کارکنان سخت‌کوش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت میزبانی این رویداد ارزشمند به شهرستان زرخیز شهرستان مرودشت با مردمی شهادت دوست و هنرمند سپرده‌شده است.

مراتب سپاس خود را از مدیرکل محترم استان و همکاران و تمامی کادر اجرایی جشنواره، هیئت‌داوران و هنرمندان حاضر اعلام داشته و توفیق روزافزون همگی ایشان را در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

به گزارش فارس، جشنواره هنرهای تجسمی هفته قرآن و عترت فارس امروز در شهرستان مرودشت با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر