۱۲:۴۲:۵۳ - چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳
پیشرفت ۶۰ درصدی ثبت اطلاعات سرشماری کشاورزی در مرودشت
فرماندار مرودشت از پیشرفت ۶۰ درصدی گردآوری و ثبت اطلاعات خانوارها در اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.   سید یدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: مأموران آمارگیری می‌توانند نقش مؤثری در جلب اعتماد کشاورزان و همکاری سازنده آنان در ثبت و جمع‌آوری دقیق اطلاعات آماری

13930705000369_PhotoA

فرماندار مرودشت از پیشرفت ۶۰ درصدی گردآوری و ثبت اطلاعات خانوارها در اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

 

سید یدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: مأموران آمارگیری می‌توانند نقش مؤثری در جلب اعتماد کشاورزان و همکاری سازنده آنان در ثبت و جمع‌آوری دقیق اطلاعات آماری داشته باشند.

 

وی از مشارکت و استقبال عمومی مردم در جمع‌آوری اطلاعات آماری خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی مدون و برگزاری کلاس‌های آموزشی و بهره‌گیری از افراد باتجربه و همچنین رایانه قابل‌ حمل موجب شد تا جمع‌آوری و انتقال اطلاعات با سرعت و دقت بیشتری صورت گیرد به ‌نحوی ‌که تاکنون ۶۰ درصد از مکان‌های موردنظر سرشماری شده است.

 

رئیس ستاد سرشماری عمومی کشاورزی مرودشت ابراز امیدواری کرد که در زمان مقرر عملیات سرشماری به اتمام برسد و از مردم و به‌ویژه کشاورزان خواست با توجه به اینکه این اطلاعات در راستای برنامه‌ریزی بلندمدت مورد استفاده قرار خواهد گرفت اطلاعات دقیق و کامل را در اختیار مأموران سرشماری قرار دهند.

 

به گزارش فارس، سرشماری عمومی کشاورزی عمومی سال ۹۳ شهرستان مرودشت همزمان با سراسر کشور از پنجم مهر تا ۱۸ آبان ماه برگزار می‌شود و جمع‌آوری اطلاعات آماری در زمینه‌های محصولات و اراضی کشاورزی، باغی و گلخانه‌ای، ماشین‌آلات و منابع آب کشاورزی، پرورش ماهی، زنبور عسل و کرم ابریشم، دام‌پروری و غیره است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر