۷:۱۰:۲۷ - جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳
چاه بید پاسارگاد در آتش سوخت!
، باز هم آتش  سوزی  کوه های  پاسارگاد  را  در بر گرفت. به گزارش طنین پاسارگاد، حوالی ظهر روز پنج شنبه  ۰۸/۰۳/۹۳دود غلیظی آسمان بخش   پاسارگاد از شهرستان پاسارگاد را در بر گرفت که این دود آثار آتش سوزی منطقه چاه بید  در نزدیکی گردنه خرسی  بود. در این آتش سوزی نزدیک به صد هکتار

، باز هم آتش  سوزی  کوه های  پاسارگاد  را  در بر گرفت.

به گزارش طنین پاسارگاد، حوالی ظهر روز پنج شنبه  ۰۸/۰۳/۹۳دود غلیظی آسمان بخش   پاسارگاد از شهرستان پاسارگاد را در بر گرفت که این دود آثار آتش سوزی منطقه چاه بید  در نزدیکی گردنه خرسی  بود.

در این آتش سوزی نزدیک به صد هکتار از منطقه گردشگری چاه بید در آتش سوخت.

این آتش سوزی پس از ساعت ها تلاش به کمک   نیروهای  محلی و نیروهای  اداره منابع طبیعی  مهار شد. علت این آتش سوزی هنوز مشخص نشده  است .

مفتاحی دهیار روستای ابولوردی (نزدیکترین روستا به محل آتش سوزی ) که از ساعات اولیه در محل حضور داشته است به خبرنگار ما گفت:منطقه چاه بید به دلیل پوشش گیاهی بسیار ویژه ای که دارد همیشه شاهد این گونه حوادث می باشد.

وی افزود:مسولان  محلی بخش پاسارگاد از جمله شوراها ودهیاران و بخشدار پاسارگاد قبلا خواستار اسکان ۵ نفر به عنوان محیط بان به طور موقت در این فصل شده اند که تاکنون اقدامی نشده است.

مفتاحی ادامه داد:با توجه به پوشش گیاهی این آخرین آتش سوزی در منطقه چاه بید نخواهد بود که امیدواریم با کمک مسولان وهمت شوراها ودهیاران و همچنین بخشدار پاسارگاد نیروهایی به طور موقت در این منطقه مستقر شوند.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر