۵:۰۷:۳۳ - سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
چرا پارک کیمیای پاسارگاد تعطیل شده است؟
پارک کیمیای پاسارگاد به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات، تعطیل شد. به گزارش طنین پاسارگاد، خبر رسید که پارک کیمیا از سوی سازمان  شهرداری به علت استاندارد نبودن دستگاه ها بسته شده است. این پارک به دلیل قرار گرفتن در کنار امامزاده حسین (ع) وباغ قوام  و وجود دستگاه های بازی و تفریحی برای تمامی سنین

پارک کیمیای پاسارگاد به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات، تعطیل شد.

به گزارش طنین پاسارگاد، خبر رسید که پارک کیمیا از سوی سازمان  شهرداری به علت استاندارد نبودن دستگاه ها بسته شده است. این پارک به دلیل قرار گرفتن در کنار امامزاده حسین (ع) وباغ قوام  و وجود دستگاه های بازی و تفریحی برای تمامی سنین و البته دسترسی آسان  برای شهروندان بسیار مناسب است.

با همین پیشینه و ذهنیت، تعطیلی این پارک به هر دلیلی  از سوی مردم قابل قبول نیست ومردم از این موضوع گلایه مند می باشند.

البته اینکه شهرداری سعادتشهر نگران امنیت جان شهروندان می باشد کار بسیار ارزنده ای است اما پارک کیمیا که مدتی است مردم و به ویژه کودکان از آن استفاده می بردند و خلا نبود یک مکان تفریحی برای خانوده ها کم کم در حال فراموشی بود ناگهان تعطیل می شود که امید می رود هر چه زودتر این مشکلات مرتفع شود تا شهروندان از این مکان تفریحی استفاده کنند.

تعطیلی پارک کیمیا در حالی است که با توجه به تعطیلی مدارس و نزدیک شدن به فصل تابستان تعداد مراجعه کنندگان به این پارک بسیار زیاد شده است.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر