۱۵:۰۶:۲۲ - سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
کسب عنوان اول نویسندگی جشنواره پسامهر توسط هنرمند مرودشتی
مقام اول نویسندگی نمایش” طراحی صحنه “ جشنواره پسامهر به هادی امامی مقدم رسید. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مروشت هادی امامی مقدم نویسنده و کارگردان مرودشتی در هفدهمین جشنواره تئاتر استانی پسامهر مقام اول نویسندگی  را با نمایش “طراحی صحنه” به خود اختصاص داد.  نمایش “طراحی صحنه” به کارگردانی

مقام اول نویسندگی نمایش” طراحی صحنه “ جشنواره پسامهر به هادی امامی مقدم رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مروشت هادی امامی مقدم نویسنده و کارگردان مرودشتی در هفدهمین جشنواره تئاتر استانی پسامهر مقام اول نویسندگی  را با نمایش “طراحی صحنه” به خود اختصاص داد.

 نمایش “طراحی صحنه” به کارگردانی احسان رضایی از شهرستان پاسارگاد با دریافت پنج مقام اول و دو مقام سوم بعنوان نمایش برگزیده این جشنواره معرفی و به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر استانی فارس راه یافت.

هادی امامی مقدم سرپرست گروه نمایش زمان یکی از فعالترین اعضای انجمن هنرهای نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت است که توانسته در جشنواره های مختلف استان عناوینی را به خود اختصاص دهد.

هفدهمین جشنواره تئاتر استانی” پسامهر” از یازدهم  شهریور ماه به مدت سه روز در شهرستان فسا با حضور هشت نمایش برگزار گردید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر