۱۸:۱۹:۳۸ - جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵
کمبود شدید فضای آموزشی و رفاهی دانشکده فنی مرودشت
رئیس دانشکده فنی پسران مرودشت گفت: برای توسعه این دانشکده با کمبود شدید فضای علمی، آموزشی و رفاهی مواجه هستیم.   حسین افلاکی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از دانشگاه فنی به‌عنوان دانشگاه نسل سوم و یکی از دانشگاه‌های کارآفرین و تقاضامحور یاد کرد و هدف از ایجاد دانشگاه فنی و حرفه‌ای را

13950728000102_photoaرئیس دانشکده فنی پسران مرودشت گفت: برای توسعه این دانشکده با کمبود شدید فضای علمی، آموزشی و رفاهی مواجه هستیم.

 

حسین افلاکی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از دانشگاه فنی به‌عنوان دانشگاه نسل سوم و یکی از دانشگاه‌های کارآفرین و تقاضامحور یاد کرد و هدف از ایجاد دانشگاه فنی و حرفه‌ای را ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از چهار دانشگاه بزرگ کشور محسوب می‌شود که مهم‌ترین مأموریت آن تربیت تکنسین ماهر و آماده برای ورود به بازار کار است.

 

رئیس دانشکده فنی پسران مرودشت از رشد ۵۰ درصدی رشته‌های تحصیلی در این دانشکده خبر داد و افزود: بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ دانشجو در هفت رشته کاردانی و چهار رشته کارشناسی در این دانشکده مشغول به تحصیل و مهارت‌آموزی هستند.

 

وی از کمبود فضای آموزشی و رفاهی در این دانشکده سخن به میان آورد و بیان کرد: این دانشکده از بدو تأسیس تاکنون مهجور و فقیر مانده تا جایی که برای افزایش فضاها و کارگاه‌های آموزشی و خوابگاه به‌شدت در تنگنا قرا داریم.

 

افلاکی‌فرد گفت: برای تأمین خوابگاه چند پیشنهاد مطرح کردیم که در صورت صلاحدید مسؤولان پیگیری لازم انجام خواهد شد.

 

وی همچنین از رایزنی و مذاکره با مسؤولان دانشگاه علمی و کاربردی واحد مرودشت خبر داد و افزود: چنانچه مسؤولان ارشد این شهرستان حمایت کنند این دانشگاه در اختیار ما قرار گیرد می‌توانیم از فضای این دانشگاه به‌عنوان فضای آموزشی و خوابگاهی استفاده کنیم.

 

عضو شورای اداری شهرستان مرودشت عمل کردن به شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) را یکی از راهبردهای توانمندسازی و ایجاد اشتغال و عدم وابستگی به بیگانگان عنوان و تصریح کرد: این دانشگاه در راستای تحقق شعار سال و عملی کردن فرمان‌های رهبری به سهم و نوبه خود با استفاده از توان علمی و عملی اساتید و دانشجویان بسیاری از ملزومات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را با قیمت مناسب ساخته و برای استفاده نصب کرده‌ایم که این اقدام برای دانشکده صرفه اقتصادی نیز به دنبال داشته است.

 

وی با تقدیر از همکاری اعضای شورای اسلامی و شهرداری شهر مرودشت خاطرنشان کرد: احداث بلوار و نصب روشنایی در محوطه ورودی، احداث آب‌نما، محوطه‌سازی و آسفالت بیش از ۵ هزار مترمربع ازجمله اقداماتی است که در سال جاری با همکاری مسؤولان و نیروهای شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شده است که در همین‌جا خواستار یاری و مساعدت دیگر مسؤولان برای رفع مشکلات و کمبودهای این دانشکده هستیم.

 

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر