۴:۳۵:۲۶ - یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
کمیته امداد در حمایت از اقشار ضعیف کارنامه موفقی دارد
فرماندار مرودشت گفت: کمیته امداد با حمایت مادی و معنوی خود از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، توانسته است در توانمندسازی مادی و فکری افراد زیر پوشش خود، کارنامه موفقی برجای بگذارد. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در حاشیه دیدار هفتگی مردمی خود که به اتفاق تنی چند از مسئولان کمیته

فرماندار مرودشت گفت: کمیته امداد با حمایت مادی و معنوی خود از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، توانسته است در توانمندسازی مادی و فکری افراد زیر پوشش خود، کارنامه موفقی برجای بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی صبح امروز در حاشیه دیدار هفتگی مردمی خود که به اتفاق تنی چند از مسئولان کمیته امداد و بهزیستی و رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و بنیاد مسکن به روستای گرم‌آباد بخش مرکزی این شهرستان رفته بود با اشاره به اینکه کمیته امداد همواره برای کمک به محرومان و مستضعفان خدمت صادقانه داشته و روحیه خدمتگزاری همواره در این نهاد وجود داشته اظهار داشت: خدمات کمیته امداد در کشور همواره آثار مثبتی در حمایت از محرومان جامعه در پی داشته و این نهاد با حمایت مادی و معنوی خود از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، توانسته در توانمندسازی مادی و فکری افراد زیر پوشش خود، کارنامه موفقی برجای بگذارد.

وی توانمند کردن افراد را از مهم‌ترین شاخصه‌های کمیته امداد دانست و با اشاره به آثار مثبت این سیاست، تصریح کرد: توانمندسازی و ایجاد اشتغال علاوه بر خودکفا کردن افراد موجب می‌شود چتر حمایتی و بار مالی از روی دوش کمیته برداشته شود.

حسینی کمک به افراد معلول و مشکل‌دار را یکی از بر‌ترین و بهترین اعمال بیان و بر گسترش فرهنگ همیاری و کمک به افراد معلول و نیازمند تاکید کرد و متذکر شد: کار در بهزیستی خداپسندانه و بزرگ به‌شمار می‌رود که با مادیات قابل محاسبه نیست.

در این دیدار‌ها مددجویان و خانواده‌های آنان به بیان مشکلات خود پرداختند که بخشی از آنها در این بازدید توسط مسئولان مربوطه مرتفع و بخشی نیز در دستور پیگیری ویژه قرار گرفت.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر