۶:۳۲:۵۶ - چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
کنگره ملی شعر آیینه‌ نبی برپا می‌شود
 دبیر کنگره ملی شعر آیینه‌ نبی و جایزه ادبی حضرت علی‌اکبر (ع) از برگزاری هفتمین دوره این کنگره در آستانه میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، سیدمحمد‌امین جعفری گفت: این کنگره با شعرخوانی ۲۰ شاعر برتر و به همت مهدیه‌ شهرستان مرودشت و

 دبیر کنگره ملی شعر آیینه‌ نبی و جایزه ادبی حضرت علی‌اکبر (ع) از برگزاری هفتمین دوره این کنگره در آستانه میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، سیدمحمد‌امین جعفری گفت: این کنگره با شعرخوانی ۲۰ شاعر برتر و به همت مهدیه‌ شهرستان مرودشت و با مشارکت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور و بنیاد ادبی فرزدق برگزار خواهد شد.

او افزود: این کنگره‌ مردمی که خوشبختانه همواره با اقبال و استقبال چشمگیر شاعران آیینی کشورمان مواجه بوده است، از سال ۱۳۸۶ و با همت و تدبیر شاعران عاشورایی فارس عضو بنیاد فرزدق و حمایت ارزشمند مردم مومن و متعهد مرودشت شروع به کار کرده و از اعتبار ویژه‌ای نزد شاعران آیینی برخوردار است.

جعفری گفت: این اقبال و استقبال موجب شد تا علاوه بر انتخاب و قدردانی از شاعران برتر و ممتاز ی که در مدح حضرت علی اکبر علیه السلام، بهترین شعرها را سروده‌اند، جایزه‌ای با نام آن حضرت اهدا شود.

او با بیان اینکه ۱۴ شاعر برتر آیینی نیز در این کنگره قدردانی می‌شوند، گفت: این کنگره چهاردهم و پانزدهم خردادماه در تالار مهر شهرستان مرودشت برگزار می‌شود.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر