۸:۵۶:۳۲ - پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳
گردهمایی کارشناسان آموزش متوسطه شمال فارس در مرودشت
کارگاه کیفیت بخشی به دروس متوسطه اول به میزبانی مرودشت برگزار گردید.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، نزدیک به ۱۵۰ تن ازکارشناسان آموزش متوسطه اول و سرگروه های آموزشی ادارات شمال فارس در کارگاه یک روزه ای با هدف کیفیت بخشی به دروس متوسطه اول در مرودشت

IMG_2085

کارگاه کیفیت بخشی به دروس متوسطه اول به میزبانی مرودشت برگزار گردید.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، نزدیک به ۱۵۰ تن ازکارشناسان آموزش متوسطه اول و سرگروه های آموزشی ادارات شمال فارس در کارگاه یک روزه ای با هدف کیفیت بخشی به دروس متوسطه اول در مرودشت گرد هم آمدند.

 

در این کارگاه تخصصی موضوعاتی از قبیل طرح نظارت و راهنمایی بالینی، الگوی عمومی طراحی آموزشی ودرس پژوهشی مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 

مرتضی چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت در آغاز به کار این کارگاه یک روزه طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین هدف اصلی گروه های آموزشی را کیفیت بخشی به فرایند یاددهی – یادگیری برشمرد.

 

چراغی در ادامه گفت: آموزش و پرورش امروزی بیشتر حول محور هوش شناختی قرار دارد.  درصورتیکه امروزه هوش هیجانی و هوش عاطفی تاثیر بیشتری بر موفقیت انسان ها دارد. هوش شناختی ۲۰درصد موفقیت فرد را تضمین میکند در حالیکه ۸۰درصد مابقی بر پایه هوش عاطفی است.

 

کاظمی کارشناس مسئول اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز پس از خاتمه صحبت های مدرسان، درباره اهداف کارگاه و برنامه های گروه های آموزشی صحبت کرد.

 

کارگاه یک روزه کیفیت بخشی به دروس متوسطه اول ادارات شمال فارس با برگزاری نماز جماعت و صرف ناهار در مجموعه تفریحی فرهنگی فرهنگیان مرودشت به کار خود پایان داد.
IMG_2089


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر