۱۳:۱۷:۳۲ - سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
گردهم آیی زوج های جوان مرودشتی در جشن بزرگ ازدواج مهر جوان
همزمان با سالروز ازدواج مولای متقیان علی(ع) و فاطمه زهرا(س) بیش از صد زوج جوان در جشن بزرگ ازدواج مهر جوان گرد هم آمدند. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در ابتدای این مراسم  شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن پرسش و پاسخ با زوج های جوان

همزمان با سالروز ازدواج مولای متقیان علی(ع) و فاطمه زهرا(س) بیش از صد زوج جوان در جشن بزرگ ازدواج مهر جوان گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در ابتدای این مراسم  شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن پرسش و پاسخ با زوج های جوان حاضر در تالار مهر به تشریح جنبه های مختلف این سنت حسنه ی پیامبر مکرم اسلام(ص) پرداخت. در ادامه احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت به حاضران توصیه کرد در سایه دو عامل صداقت و دوری از نگاه حرام زندگی مشترک خود را بیمه کنند.

سپس دهقان فارسی مدیر طرح ازدواج مهر جوان به تشریح فعالیت های این طرح پرداخت و گفت: ” این طرح از سال ۸۷ با تصویب شورای فرهنگ عمومی زیر نظر فرمانداری مرودشت به اجرا درآمده و تا کنون بیش از ۲۰۰۰ زوج با استفاده از خدمات این طرح زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.”.

در ادامه این مراسم و در حضور احمدی امام جمعه، صالحی رییس ارشاد اسلامی، بوستانی دادستان، صالحی رییس اداره امور عشایری، حاجی پور رییس امور بانوان فرمانداری، و مرادی مسئول خانه فرهنگ ۱۴ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات بین زوج های حاضر در سالن قرعه کشی و به برندگان اهدا شد.

علاوه بر این دو کمک هزینه دیگر نیز از طرف صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به دو نفر از حاضران به قید قرعه اهدا شد.

این مراسم به همت طرح ازدواج مهر جوان- مجری ازدواج آسان’ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه فرهنگ مرودشت در تالار مهر برگزار گردید.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر