خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۷/۰۱/۲۲ ۱۴:۳۹
شناسه خبر : 21595

گشایش نمایشگاه مجسمه سازی در مرودشت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نمایشگاه آثار مریم خلیفه در نگارخانه مهر گشایش یافت. در این برنامه، با حضور صالحی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلیمانی کارشناس امور هنری این اداره، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ، حبیبی معاون فرهنگی شهرداری مرودشت، بهزادی مسئول انجمن تجسمی مرودشت و جمعی ...

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نمایشگاه آثار مریم خلیفه در نگارخانه مهر گشایش یافت.

در این برنامه، با حضور صالحی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلیمانی کارشناس امور هنری این اداره، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ، حبیبی معاون فرهنگی شهرداری مرودشت، بهزادی مسئول انجمن تجسمی مرودشت و جمعی از هنرمندان، نمایشگاه آثار مریم خلیفه گشایش یافت.

صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در ابتدای این مراسم، با اشاره به ظرفیت های هنری شهرستان مرودشت بیان داشت: متاسفانه علیرغم وجود هنرمندان زبردست، کالبد مرودشت زیبا نیست و برای رفع این مساله باید ارتباط نزدیکتری بین هنرمندان و شهرداری وجود داشته باشد. وی از هنرمندان تجسمی خواست آثار خلاقانه خود را به صحنه آورده و در زیبا سازی محیط زندگی شهری سهیم باشند.

سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت نیز بیان داشت: چنین سبک مجسمه سازی و ریخته گری کمتر کار شده است و تلاش خواهیم نمود با برگزاری اینگونه نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی، علاقمندان این حوزه را جذب نماییم.

علی مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت ضمن اشاره به توانمندی های فراوان هنرمندان شهرستان بویژه در بخش هنرهای تجسمی عنوان کرد: یک دست صدا ندارد و هنرمندان باید دست به دست هم بدهند تا در سایه این همراهی و هم افزایی و با مشارکت مسئولین و تامین امکانات مورد نیاز، شاهد شهری آبادتر و زیباتر باشیم.

حبیبی معاون فرهنگی شهرداری نیز با اشاره به تلاش شهرداری برای زیباسازی فضای شهری، آمادگی این نهاد را برای استفاده از ایده های خلاقانه هنرمندان اعلام نمود.

این آثار ریخته گری و مجسمه سازی، از ۲ تا ۷ دی ماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۸ عصر آماده بازدید علاقمندان است.

اختتامیه این نمایشگاه ۷ دی ماه ساعت ۱۶ با جلسه نقد و بررسی آثاردر نگارخانه مهر برگزار خواهد شد.