۹:۳۷:۳۶ - یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
دیدارصالحی رئیس ارشاد با رئیس دادگستری و معاون دادستان شهرستان مرودشت
شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با علی فاتحی رئیس دادگستری شهرستان مرودشت دیدار کرد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، دراین دیدار صالحی رئیس اداره ارشاد ضمن برشمردن ویژگی های فرهنگی شهرستان مرودشت و توان عملیاتی بخش فرهنگ در جهت دهی به اتفاقات اجتماعی،

img_20161231_192303

شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با علی فاتحی رئیس دادگستری شهرستان مرودشت دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، دراین دیدار صالحی رئیس اداره ارشاد ضمن برشمردن ویژگی های فرهنگی شهرستان مرودشت و توان عملیاتی بخش فرهنگ در جهت دهی به اتفاقات اجتماعی، آمادگی مجموعه فرهنگ و هنر شهرستان را برای همکاری با دادگستری شهرستان اعلام نمود.

 

این چهره فرهنگی افزایش توانمندی خانواده ها در مواجهه با آسیب های اجتماعی و کاستن از حجم پرونده های ورودی به دادگستری را از نتایج کار فرهنگی مناسب در میان شهروندان بیان نمود.

 

علی فاتحی رئیس دادگستری مرودشت، ضمن تبریک این انتصاب به صالحی، شهرستان مرودشت را مهد علم و تمدن و فرهنگ دانست و اعلام نمود پس از یازده سال کار در شهرستان مرودشت، عمیقا باور دارم مردم مرودشت در زمره بهترین، با فرهنگ ترین و قانونمدار ترین مردم استان هستند.

 

وی کار فرهنگی را نیاز امروز جامعه برشمرد و تأکید نمود همکاری بخش فرهنگ به دلیل اثرگذاری و ابزارهای کارآمد موجود در این بخش می تواند اهداف مورد نظر قوه محترم قضاییه را سهل الوصول نماید.

 

در ادامه، دیدار صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت و دکتر ابراهیم ابراهیمی، فرزند شهید ابوالقاسم ابراهیمی و معاون دادستان شهرستان مرودشت برگزار گردید.

 

در این دیدار دوستانه، دکتر ابراهیمی ضمن ابراز خرسندی و تبریک این انتصاب به صالحی اعلام نمود اطمینان دارم که اتفاقات مثبت فرهنگی در راه است و بخش فرهنگ، بهتر و توانمندتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

 

این مقام قضایی بیان نمود اگرچه وظایف قضایی و حقوقی را به عهده دارم اما به بخش فرهنگ علاقمند بوده و اعتقاد دارم با استفاده از ظرفیت های این بخش میتوان جوانان را بهتر و بیشتر به سمت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راهنمایی نمود.

 

صالحی رئیس اداره ارشاد با اشاره به رشادت های انجام گرفته توسط شهدا و از جمله شهید ابوالقاسم ابراهیمی اعلام نمود: پاسداشت خون شهدا از طریق ابلاغ پیام آنها به جامعه و پی ریزی اتفاقات ماندگار فرهنگی میسراست.

 

وی گفت: اداره ارشاد آمادگی دارد تا همکاری های لازم را در تمام زمینه های فرهنگی با مجموعه قضایی شهرستان به عمل آورد.

 

img_20161231_192257

  1. جلال رضایی   دی ۱۳, ۱۳۹۵  

    قطعا توسعه فرهنگی وبنیادین وآموزش وپرورش کارامد نقش اصلی رادر کاهش جرایم وکاهش پرونده های ورودی دادگستری دارداما در کنار ان باید به مقوله مهم تعطیلی کارخانجات شهرستان طی سالهای اخیروخشکسالی وبیکاری وفقر که از عوامل اصلی زمینه ساز جرم هستند توجه نمود.

  2. جلال رضایی   دی ۱۳, ۱۳۹۵  

    برای عزیزان آقایان دکتر فاتحی،دکترابراهیمی وجناب صالحی که افرادی توانمند ،شایسته ،دلسوز وکارامد هستند از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق روز افزون در خدمت رسانی شایسته به همشهریان وبهروزی وپیروزی از درگاه ایزد منان خواهانم

  3. م. زارع   دی ۱۴, ۱۳۹۵  

    بعنوان یک علاقمند امور فرهنگی شهرستان عزیز مرودشت ، از انتصاب جناب صالحی به جایگاه شایسته خود خوشحال شدم و از خداوند برایشان آرزوی موفقیت خدمت دارم.
    از اولین دیدار آشنایی با ایشان وی را دلسوز و فهیم و توانمند امور فرهنگی دیدم.
    محبت اله زارع.

  4. ح زارع   اسفند ۴, ۱۳۹۵  

    امیدواریم با تلاش این مسئولین دلسوز چون دکتر صالحی دکتر ابراهیمی روزبه روز شاهد پیشرفت در شهر مان باشیم….با آرزوی سلامتی برای همه مسئولین…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر