۱۶:۵۶:۰۱ - یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
آشتی شکارچیان با محیط زیست در شهرستان پاسارگاد  
شکارچیان پاسارگاد، با طبیعت آشتی کردند. به گزارش دریافتی پارس دشت، شکارچیان شهرستان پاسارگاد پس از شرکت درجلسه آموزش زیست محیطی، در اقدامی خودجوش، متعهد شدند تا از اسلحه خود به صورت صحیح استفاده نموده و به سوی حیات وحش نشانه روی ننموده و آنها را شکار ننمایند.   به گزارش روابط عمومی اداره کل

img-20161229-wa0020

شکارچیان پاسارگاد، با طبیعت آشتی کردند.

به گزارش دریافتی پارس دشت، شکارچیان شهرستان پاسارگاد پس از شرکت درجلسه آموزش زیست محیطی، در اقدامی خودجوش، متعهد شدند تا از اسلحه خود به صورت صحیح استفاده نموده و به سوی حیات وحش نشانه روی ننموده و آنها را شکار ننمایند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس، در این راستا، یکی از شکارچیان به صورت نمادین اسلحه خود را به مسئول اداره محیط زیست شهرستان تقدیم نمود و در اقدامی متقابل، مهرزاد مکرمیمسئول اداره  محیط زیست پاسارگاد، یک دستگاه دوربین عکاسی به این شهروند مسئولیت پذیر اهدا گردید.

 

مکرمی رئیس محیط زیست پاسارگاد درجمع حاضران درجلسه گفت: امیدواریم کلیه شکارچیان  با درک عمیق از وضعیت محیط زیست، اسلحه های خود را زمین گذاشته و دوربین عکاسی را بردارند، تا با عکاسی از طبیعت، حیات وحش را جاودانه کنند و  به داشته های از دست رفته خود، پی ببرند.

 

مکرمی در پایان  از شکارچیان درخواست کرد با توجه به امکانات موجود و گستردگی شهرستان پاسارگاد، جهت حفظ حیات وحش، همکاری بیشتری با محیط زیست شهرستان داشته باشند.

 

img-20161229-wa0017


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر