۱۱:۰۳:۳۱ - چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵
بقعه بی بی بانو رحیمه(س) مرودشت مرمت می‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت از آغاز عملیات و بازسازی بقعه متبرکه بی بی با نو رحیمه(س) روستای زنگی آباد مرودشت خبر داد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، علیرضا منوچهری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرودشت گفت: عملیات مرمت و بازسازی بقعه متبرکه بی بی بانو رحیمه(س) شهرستان مرودشت

9425a343-e758-4125-a55d-0fdc5b3d5f79

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت از آغاز عملیات و بازسازی بقعه متبرکه بی بی با نو رحیمه(س) روستای زنگی آباد مرودشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، علیرضا منوچهری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرودشت گفت: عملیات مرمت و بازسازی بقعه متبرکه بی بی بانو رحیمه(س) شهرستان مرودشت آغاز شد.

وی افزود: مرمت و بازسازی این امامزاده شامل سفیدکاری، نصب سرامیک فضای درونی و محوطه‌سازی امامزاده می باشد که هزینه‌های آن از محل کمک‌های مردمی در طرح مودت تأمین شده است.

منوچهری اظهار کرد: هزینه‌های انجام این عملیات ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده که از محل کمک‌های مردمی در طرح مودت تأمین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرودشت در پایان اظهار کرد: امامزاده بی بی بانو رحیمه(س) خواهر امام رضا(ع)  است که در بقعه متبرکه آن در روستای زنگی آباد شهرستان مرودشت قرار دارد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر