۱۱:۱۴:۳۷ - چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵
افتتاح مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در شهرستان مرودشت
مرکز مشاوره بیماری های رفتاری شهرستان مرودشت با حضور رییس اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت افتتاح شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت ، رییس اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت در حاشیه این مراسم در مورد چگونگی حمایت از بیماران HIV

meft

مرکز مشاوره بیماری های رفتاری شهرستان مرودشت با حضور رییس اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت افتتاح شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت ، رییس اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت در حاشیه این مراسم در مورد چگونگی حمایت از بیماران HIV ، برنامه های جهانی و اهداف پیشگیری از ایدز توضیحاتی ارائه نمود.

 

پروین افسر کازرونی در خصوص خدمات ارائه شده به بیماران مبتلا به ایدز بیان داشت: تمام خدمات تشخیص قطعی، مراقبت و درمان که در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری ارائه می‌شود، کاملا به صورت رایگان می باشد، همچنین در این مراکز ارزیابی‌های بالینی و آزمایشگاهی نیز انجام می‌شود؛ چراکه وضعیت سیستم ایمنی بدن این بیماران باید به طور مرتب بررسی گردد.

 

 کازرونی در ادامه افزود: در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، ارائه خدمات آموزشی به بیماران، مشاوره، حمایت‌های روحی، روانی و اجتماعی و ارجاع معتادان تزریقی به کلینیک‌های متادون درمانی نیز مد نظر قرار گرفته‌ شده است.

 

دکتر مسلم فلاحی رئیس شبکه بهداشت شهرستان مرودشت نیز در خصوص افتتاح این مرکز گفت: با ارتقای پایگاه مشاوره، به مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری، از این به بعد علاوه بر مشاوره و تشخیص بیماران مبتلا به ایدز، امور مربوط به آزمایشهای تکمیلی و درمان بیماران نیز در این مرکز به صورت رایگان صورت خواهد گرفت.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت افزود: در این مرکز علاوه بر انجام مشاوره ایدز، پزشک عمومی، روانشناس، روانپزشک و متخصص زنان نیز بر حسب نیاز، بیماران HIV مثبت را مورد معاینه قرار می دهند.

 

دکتر فلاحی ادامه داد: بعد از مرکز استان، شهرستان مرودشت اولین شهرستانی است که مرکز مشاوره بیماری های رفتاری آن شروع به کار کرده  و دیگر نیازی نیست بیماران جهت معاینه و اقدامات تکمیلی به شیراز مراجعه کنند.

 

وی در ادامه افزود: همشهریان مرودشتی می توانند جهت مشاوره و راهنمایی با شماره تلفن ثابت ۴۳۳۱۲۰۲۴ و شماره همراه ۰۹۳۵۷۱۳۶۹۶۳ تماس گرفته و یا به آدرس مرکز بهداشت (بیمارستان قدیم)، مرکز مشاوره بیماری های رفتاری مراجعه نمایند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر