۵:۲۶:۱۲ - چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵
زخم های ماندگار، پیش چشم تماشاگران مرودشتی
به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نمایش زخم های ماندگار به نویسندگی وکارگردانی مهدی حاصل پور از ۲۳ بهمن ماه الی ۱ اسفند ماه سال جاری درتالار مهر این اداره به روی صحنه خواهد رفت. مریم محمودی، سید علی عظیمی و مهدی حاصل پور دراین نمایش

zakhmhaye-mandegar

به گزارش دریافتی پارس دشت از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نمایش زخم های ماندگار به نویسندگی وکارگردانی مهدی حاصل پور از ۲۳ بهمن ماه الی ۱ اسفند ماه سال جاری درتالار مهر این اداره به روی صحنه خواهد رفت. مریم محمودی، سید علی عظیمی و مهدی حاصل پور دراین نمایش به ایفای نقش می پردازند.

 

این نمایش با موضوع دفاع مقدس به روایت ماجرایی می پردازد که دراین حیطه کمتر به آن پرداخته شده است. دربحبوحه اتفاقات پس از انتخابات سال ۸۸  پلاک شخصی که در جبهه حضور داشته به همراه پلاک رزمنده ای دیگر درتفحص شهداء یافت شده است.

 

همسر او قرار است مراسم را به بهترین شکل به پایان برساند و ازاین پس به عنوان بازمانده شهداء زندگی کند اما دراین میان خبر تازه ای به دست پسرش رسیده است. پسر، استاد موسیقی خودرا به خانه دعوت کرده تا ….

 

دراین نمایش مهشید کشاورزی به عنوان دستیار کارگردان، زهرا حسینی مدیر اجراء، فاطمه زارعی منشی صحنه واکثر اعضای قدیمی ویشکسوت انجمن نمایش شهرستان مرودشت به عنوان مشاور وحامی همراه گروه بوده اند.

 

  1. محمد   دی ۲۸, ۱۳۹۵  

    نمایش بسیار زیبایی بود. تشکر از همه عوامل خوب برنامه


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر