۲۱:۳۷:۴۲ - سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵
کسب درجه ممتاز تمامی جایگاه های ناحیه فراورده نفتی مرودشت
در ارزیابی های به عمل آمده براساس طرح درجه بندی مجاری عرضه، تمامی جایگاه های فرآورده های نفتی ناحیه مرودشت منطقه فارس حایز رتبه ممتاز شدند.   به گزارش کیمیا نیوز، رئیس ناحیه مرودشت با بیان اینکه این ناحیه تامین و توزیع سوخت شهرستان های ارسنجان و پاسارگاد را نیز برعهده دارد، گفت: تامین سوخت

توزیع-بیش-330-میلیون-لیتر-انواع-فرآورد-های-نفتی-در-ناحیه-مرودشت

در ارزیابی های به عمل آمده براساس طرح درجه بندی مجاری عرضه، تمامی جایگاه های فرآورده های نفتی ناحیه مرودشت منطقه فارس حایز رتبه ممتاز شدند.

 

به گزارش کیمیا نیوز، رئیس ناحیه مرودشت با بیان اینکه این ناحیه تامین و توزیع سوخت شهرستان های ارسنجان و پاسارگاد را نیز برعهده دارد، گفت: تامین سوخت این ناحیه با ۳۵ باب مجاری عرضه و ۸۵ فروشندگی تعاونی انجام میگیرد که ۱۰۰ درصد جایگاه ها ی این ناحیه دارای رتبه ممتاز هستند.

 

خادمیان از توزیع روزانه بیش از یک میلیون و ۲۷۰ هزار لیتر فرآورده نفتی در آذر ماه امسال خبر داد و افزود: در نه ماه سال جاری تاکنون بیش از ۳۳۰ میلیون لیتر انواع فرآورده در سطح ناحیه توزیع شده است.

 

وی مصرف روزانه انواع فراورده بنزین ,نفتگاز ,نفت سفید و نفت کوره را به ترتیب ۳۴۰ هزار، ۷۹۰ هزار، ۴۵ هزار و۵۲ هزار لیتر اعلام و تصریح کرد: این میزان سوخت از پالایشگاه شیراز –اصفهان و انبار نفت یزد تامین می شود.

 

این مقام مسئول از کاهش سه درصدی مصرف فرآورده های نفتی در نه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و از دلایل این کاهش مصرف استفاده صنایع و خانوار های روستایی از گاز طبیعی عنوان کرد.

 

خادمیان ضمن تشکر از همکاری سازمان های شهرستان مرودشت به ویژه اداره تعاونی روستایی شهرستان بیان داشت: سوخت نقاط روستایی و صعب العبور شهرستان بموقع تامین شده ودر این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد.

 

گفتنی است، شهرستان مرودشت یکی از بزرگترین شهرستان های استان فارس می باشد که به دلیل وسعت جغرافیایی و جمعیت، وجود صنایع بزرگ از جمله پتروشیمی شیراز و دشت حاصلخیز، قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شیراز و اصفهان و همچنین وجود جاذبه های طبیعی وگردشگری همواره از اهمیت بالای برخوردار است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر