۱۴:۰۴:۵۹ - چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
هجوم مارهای سمی به شهر مرودشت، کذب است
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مرودشت هجوم مارهای سمی عظیم‌الجثه به این شهر را تکذیب کرد و گفت: مردم به این‌گونه شایعات بی‌اساس توجه نکنند.    مهراب سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: گزارش‌های منتشرشده در فضای مجازی مبنی‌ بر ورود مارهای سمی از کوه‌های اطراف پتروشیمی به این شهر

m.-saeedi

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مرودشت هجوم مارهای سمی عظیم‌الجثه به این شهر را تکذیب کرد و گفت: مردم به این‌گونه شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

 

 مهراب سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: گزارش‌های منتشرشده در فضای مجازی مبنی‌ بر ورود مارهای سمی از کوه‌های اطراف پتروشیمی به این شهر را کذب اعلام کرد و اظهار داشت: در این‌ اواخر در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مطالبی مبنی‌ بر هجوم مارهای سمی عظیم‌الجثه به شهر مرودشت به علت خشک‌سالی انتشار داده شده است که صحت ندارد.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مرودشت افزود: این مطالب از سوی افراد ناشناس انتشار یافته که علاوه‌ بر وحشت‌زدگی مردم موجب تشویش افکار عمومی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تماسی مبنی‌بر رؤیت مارهای سمی به سامانه ۱۲۵ این سازمان ثبت ‌نشده است، گفت: این خبر کذب محض بوده و با توجه به سردی هوا و خواب زمستانی مارها این امکان غیرممکن است.

 

سعیدی خاطرنشان کرد: چندی پیش همین خبر را برای شهرستان داراب در شبکه‌های مجازی منتشر کرده بودند که با تحقیقات به‌ عمل‌ آمده این خبر نیز کذب اعلام شد.

 

وی تصریح کرد: افرادی که این‌گونه پیام‌ها را دریافت می‌کنند بدون تشخیص منبع معتبر اقدام به ارسال در شبکه‌های مجازی نکنند، چراکه باعث وحشت مردم می‌شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر