۱۴:۵۶:۳۵ - یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
برنامه دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران بیمارستان مرودشت
در برنامه ای با حضور مسئولین بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری و معاون غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از زحمات پرسنل جانباز شاغل و بازنشسته بیمارستان تقدیر و  تشکر به عمل آمد.   به گزارش روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت رئیس بیمارستان در این دیدار اظهار داشت: رشادت

IMG_9963

در برنامه ای با حضور مسئولین بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری و معاون غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از زحمات پرسنل جانباز شاغل و بازنشسته بیمارستان تقدیر و  تشکر به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت رئیس بیمارستان در این دیدار اظهار داشت: رشادت های خانواده های محترم شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس با هیچ هدیه ای قابل تقدیرنیست چرا که آنها در راه مملکت خود ازجان خود مایه گذاشتند.

 

دکتر سید محمد علی موسوی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان داشت: شهادت و جانبازی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و ما باید در تمامی مقاطع شکرگزار این عزیزان و خانواده های محترمشان باشیم.

 

حسن مشایخی مدیر بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت با اشاره به بیانان مقام معظم رهبری (مدظله) در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری بیان فرمودند؛برای من افتخار است که در جمع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشم،تنها خانواده شهدا با شهدا قابل قیاس است و دیگر هیچ قشری نیست، شهدا عاشقانه وارد میدان شدند و جانشان را در راه آرمان هایشان بااقتدارمعنوی فدا کردند، ایمان و صبوری خانواده های شهداباعث شده که شهیدان که مانندگوهر گرانبهاء می درخشنددرمعرض دید همه قرارگیرند و تمام پیشرفت های ما مرهون خون شهدا است.

 

دکتر اسماعیل امیدی مسئول امور ایثارگران بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت ضمن تشکراز زحمات و تلاش های صادقانه جانبازان عزیزگفت: خدمت به عزیزان وظیفه شرعی مسئولین می باشد.

 

در این دیدارها از حاج شهریار حیدری به عنوان جانباز بازنشسته و آقایان سید محمد میری، علیرضا فلاحی و حجت زارع نیز تقدیرو تشکر به عمل آمد.

 

IMG_9953 IMG_9937 IMG_9945 IMG_9971 IMG_9977


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر